کد خبر : 45537
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 - 9:42
-

روایت اسپورت کاتالونیا از تیکی تاکا بانوان ایرانی

روایت اسپورت کاتالونیا از تیکی تاکا بانوان ایرانی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،روزنامه ورزشی شماره یک ایالت کاتالونیا با انتشار گزارشی خبری و تصویری از درخشش بانوان ایرانی در فوتسال آسیا نوشت: تیکی-تاکای ایران همه موانع را پشت سر گذاشت و قهرمان شد. قهرمانی بانوان ایرانی در آسیا در حالی رقم خورده که مشکلات و موانع بسیاری که بر سر آنها بوده

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،روزنامه ورزشی شماره یک ایالت کاتالونیا با انتشار گزارشی خبری و تصویری از درخشش بانوان ایرانی در فوتسال آسیا نوشت: تیکی-تاکای ایران همه موانع را پشت سر گذاشت و قهرمان شد.
قهرمانی بانوان ایرانی در آسیا در حالی رقم خورده که مشکلات و موانع بسیاری که بر سر آنها بوده بیش از شکوه قهرمانی‌شان زیر ذره بین روزنامه‌های غربی قرار دارد. از کمبود بودجه و مشکلات مالی و امکانات استاندارد تا ماجرای نرفتن نیلوفر اردلان به مسابقات.

در گزارش آلفونسو کایخاس، نویسنده بخش فوتبال ملی اسپانیا آمده است: بازی زیبا و بسیار شگفت انگیز بانوان ایرانی و قهرمانی آنها در آسیا در حالی رقم خورده که اگر در جریان قدرت فوتسال ژاپن و امکانات غیر قابل مقایسه آنها با امکانات فوتسال ایران باشید بیش از پیش به اهمیت این قهرمانی پی خواهید برد.

بانوان تیکی تاکا

این نویسنده با اشاره به نقش مهم شبکه‌های اجتماعی نوشت: در این مدت تیم فوتسال بانوان ایران مورد توجه مردم ایران قرار گرفته بود. آنها دست به کار بزرگی زدند و فیلم لحظات گلزنی این قهرمانان بزرگ در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.