کد خبر : 45585
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 - 12:20
-

غیاثی:عملکردمان در دیدارهای خارج از خانه خوب بوده است/به لحاظ روحی و جسمی در شرایط مطلوب قرار داریم

غیاثی:عملکردمان در دیدارهای خارج از خانه خوب بوده است/به لحاظ روحی و جسمی در شرایط مطلوب قرار داریم
سرمربی تیم یاسین پیشرو قم از شرایط این تیم در آستانه بازی با مس سخن گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید مهدی غیاثی اظهار داشت: امروز بازی دشواری برابر تیم مس سونگون در پیش داریم زیرا این تیم یکی از تیم‌های مدعی قهرمانی لیگ بر‌تر فوتسال است و برابر تیم ما با هدف کسب پیروزی به میدان می‌آید.
وی افزود: از نظر فنی، توانایی و ظرفیت کسب یک نتیجه خوب در تبریز را داریم و کسب امتیاز از این بازی دور از دسترس نیست و در صورتی که بازیکنان ما در شرایط ایده آل قرار داشته باشند حتی می‌توانیم برنده میدان باشیم.
سرمربی یاسین پیشرو گفت: عملکرد ما در دیدارهای خارج از خانه خوب بوده است و به جز شکست در بازی با گیتی پسند، در سایر بازی‌های خارج از خانه سمتحق کسب پیروزی بودیم چنان که کاشی نیلو، فرش آرا و حفاری را در خانه حریف شکست دادیم و در بازی با شهروند نیز شایسته شکست نبودیم اما اتفاقات بازی به سود حریف رقم خورد.
غیاثی بیان کرد: می‌خواهیم با کسب نتایج خوب در این بازی با مس و بازی پایانی نیم فصل، به کرامان در نیم فصل نخست پایان دهیم و سپس روی حضور قدرتمند در لیگ بر‌تر برای نیم فصل دوم تمرکز کنیم.
وی عنوان کرد: بازیکنان ما برای بازی امروز با مس سونگون از روحیه و انگیزه خوبی برخوردار هستند و پیروزی در بازی قبل برابر فردوسی در بهترین زمان ممکن اتفاق افتاد و سبب شد سایه شکست از روی تیم ما برداشته شود.
سرمربی یاسین پیشرو تصریح کرد: می‌خواهیم در بازی امروز یک بازی هوشمندانه را زا ابتدای بازی در دستور کار داشته باشیم و کسب یک امتیاز از این بازی برای ما ارزش دارد اما نیم نگاهی به کسب ۳ امتیاز این مسابقه نیز داریم.
غیاثی خاطرنشان کرد: مشکل مصدومیت بازیکنان ما رفع شده است و امیدوارم بتوانیم تمامی بازیکنان خود را در بازی با مس در بهترین وضعیت از نظر جسمانی داشته باشیم و در بعد روانی نیز وضعیت کلی تیم مطلوب است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بی طرف سه شنبه , ۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۵

اقای غیاثی خدا جای حق نشسته چه کردی با حاج ناصر وخودت از ۳بازی ۲۰ گل دریافت کردی چوب خدا صدا نداره داداش

مهراب چهارشنبه , ۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰:۰۰

وای به حال فوتسال قم.رحمانی مدیر و غیاثی سرمربیش باشه.
بابا آبروی قمو بردید .شما که می خواستید برای قم افتخار کسب کنید بس چی شد؟
پول مهم نیست باید آدمش باشه و بتونه درست خرجش کنه.
مدیرای یاسین هم عقلشون دادن دست سرمربی که هیچوقت در فوتسال موفق نبوده و هیچ کارنامه روشنی به جز کتک کاری با بازیکنان سابقه دیگری نداره.
مدیر محترم یاسین دلسوزها اونهایی نیستند که به شما تلفن میزنند یا در حضورتون خودشیرینی میکنند.نظر مردم همین کامنت هایی است که بصورت ناشناس در همین سایت ها قرار میدن.
نگید نگفتند ممکنه فردا …حیا کن فوتسال قمو رها کن به شما هم بگویند.
بازهم از کادر فنی ات دفاع بیخودی بکنید.