کد خبر : 45796
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 مهر 1394 - 9:14
-

نجاریان :اگر پنالتی ما گل می‌شد شاید نتیجه بازی تغییر می‌کرد/هیچ مربی نیست که نخواهد تیمش نتیجه نگیرد

نجاریان :اگر پنالتی ما گل می‌شد شاید نتیجه بازی تغییر می‌کرد/هیچ مربی نیست که نخواهد تیمش نتیجه نگیرد
مدیرعامل تیم فوتسال شهروند ساری پس از باخت تیمش در برابر تاسیسات دریایی تهران گفت: نتایج شهروند رضایت‌بخش نیست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سعید نجاریان با بیان اینکه تیمش بازی خوبی در برابر حریف انجام داد، اظهار کرد: حق بازیکنانم در برابر تاسیسات دریایی تهران باخت نبود و اگر پنالتی ما گل می‌شد شاید نتیجه بازی تغییر می‌کرد.

وی با بیان اینکه تیمش به تجربه بازیکنان حریف نتیجه بازی را واگذار کرد، افزود: دو تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند که فقط تجربه عامل برتری تیم حریف و موجب باخت تیمم بود.

مدیرعامل تیم فوتسال شهروند ساری با اشاره به اینکه نتایج تیم شهروند رضایت‌بخش نیست، افزود: بازیکنان جوان و خوبی جذب تیم شدند که انتظار بیشتری برای کسب امتیاز در این تیم بود.

نجاریان درباره عملکرد سرمربی تیمش گفت: هیچ مربی نیست که نخواهد تیمش نتیجه نگیرد، ابطحی از مربیان بزرگ و باتجربه فوتسال کشور است که دو فصل به عنوان سرمربی تیم در خدمت ایشان هستیم ولی باشگاه انتظار بیشتری از نتایج تیم دارد.

وی با بیان اینکه با این باخت امروز شرمنده تماشاگران ساروی شدیم، اظهار داشت: تماشاگر دو، سه ساعت قبل از بازی در سالن حضور می‌یابد و انتظار دارد که تیم محبوب شهرش با عملکرد و بازی روان به نتیجه برسد.

مدیرعامل تیم فوتسال شهروند ساری در ادامه گفت: همان‌طور که گفتم امروز در برابر بازیکنان تیم ملی بازیکنان شهروند عملکرد خوبی داشتند اما مهم کسب نتیجه و سه امتیاز بازی است.

نجاریان در پایان اظهار کرد: همان‌گونه حمایت از این شد و امیدوارم در ادامه لیگ تیم به نتایج دلخواه هواداران و مدیریت باشگاه برسد.

به گزارش فارس، تیم شهروند ساری از هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال کشور امشب در سالن ورزشی سیدرسول حسینی چهار بر دو مغلوب مهمان خود تیم تاسیسات تهران شد.

شهروند ساری با ۱۴ امتیاز در رده نهم جدول جای دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.