کد خبر : 45755
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 مهر 1394 - 9:18
-

کرد:شرمنده هوادارانمان شدیم/غیبتم در اردوی تیم ملی با هماهنگی بود

کرد:شرمنده هوادارانمان شدیم/غیبتم در اردوی تیم ملی با هماهنگی بود
کرد مشهدی به خبرنگار fut5al گفت: تجربه تاسیساتی ها بر ما چربید و شرمنده هوادارانمان شدیم.

محمدرضا کرد مشهدی بازیکن تیم شهروند ساری در گفتگو با  پایگاه خبری فوتسال ایران،  گفت: امروز در برابر تیمی بازی داشتیم که اگر چند نفر به ترکیب این تیم اضافه می شد تیم ملی کشورمان لقب می گرفت ولی با این حال ما در خانه بازی می کردیم و محکوم به برد بودیم.شرمنده هوادارانمان شدیم ولی انشالله در هفته های آتی با کسب نتایج خوب دل هوادارانمان را شاد کنیم.

وی افزود:امروز هردو تیم موقعیت های زیادی داشتند ولی تجربه تاسیساتی ها به تیم ما چربید و موفق شدند که سه امتیاز این دیدار را کسب کنند.اگر ما هم کمی خوش شانس بودیم شاید نتیجه دیگری رقم می خورد.

وی در مورد عدم شرکت در اردوی قبلی و دعوت نشدنش در لیست جدید تیم ملی گفت:من چند ماه است که با مصدومیت دست و پنجه نرم می کنم و هنوز به شرایط ایده آل نرسیده ام با این حال لطف مربیان تیم ملی شامل حال من شد و اسمم در لیست تیم ملی قرار داشت.ولی با صحبت هایی که با آقای ناظم الشریعه داشتم قرار شد تا دوران درمان را کامل طی کنم و پس از آن به تیم ملی کشورم که پوشیدن این پیراهن افتخار بزرگی است کمک کنم.

وی در مورد مصدومیتش نیز گفت:همانطور که شاهد هستید مصدومیت برطف نشه و فعلا با درد بازی می کنم انشالله در تعطیلات نیم فصل با استراحت و تمرینات مناسب زیر نظر دکتر تیم سریع تر به شرایط ایده آل باز می گردم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.