کد خبر : 46051
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 مهر 1394 - 0:23
دسته‌بندی نشده
-

زحمتکش: صد درصد مستحق کسب ۳ امتیاز بودیم

زحمتکش: صد درصد مستحق کسب ۳ امتیاز بودیم
بازیکن باتجربه میثاق کسب پیروزی در مشهد را حق مسلم این تیم دانست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، احسان زحمتکش بازیکن باتجربه تیم میثاق تهران با ۳ گلی که در دیدار مقابل فردوسی به ثمر رساند، سهم بسزایی در برد تیمش داشت. برای جویا شدن از شرایط این بازیکن و حواشی بوجود آمده در پایان بازی گفتگویی را با این بازیکن ترتیب دادیم که در ادامه می توانید آن را مشاهده کنید.

احسان زحمتکش در خصوص بازی برابر فردوسی به fut5al: بازی خیلی خوبی بود. تیم حریف از ابتدای بازی پاورپلی بازی کرد و ما این نکته را می دانستیم زیرا آنها ۲،۳ بازیکن خود را در دیدار مقابل ما به همراه نداشتند و طبیعی بود با پاورپلی بازی کنند. متاسفانه داوران مسابقه با اشتباهات عجیب شان، ما را ترساندند و مجبور شدیم کمتر پرس کنیم و به دفاع بپردازیم که باعث شد بازی ۳ بر ۱ برده را ۳-۳ کنیم. فردوسی تیم بسیار خوبی دارد و بازی خوبی انجام دادند. پس از اینکه بازی مساوی شد، ما هم روی به پاورپلی آوردیم و خدا خواست بازی را ببریم. به ضرس قاطع می گویم صد درصد مستحق کسب ۳ امتیاز بودیم و اگر اشتباهات داوری نبود، می توانستیم با اختلاف گل بیشتری بازی را به سود خودمان خاتمه دهیم.

زحمتکش در مورد حواشی بازی نیز اظهار داشت: ببینید در طول این مسابقه انقدر به داوران اعتراض کردند که باعث شد داوران تمرکز خود را از دست بدهند و این مسئله تمرکز تیم ما را هم برهم زد. در یکی از صحنه ها که تیم حریف اعتراض شدیدی به داوری داشت، بنده بیرون زمین بودم و به داور چهارم بازی گفتم نگاه کنید همه کادر حریف بیرون از محوطه خودشان هستند که در این لحظه مربی تیم حریف به بنده اعتراض کرد. به داور بازی گفتم شما حرف ایشون رو نشنیدی که در کمال تعجب گفت نه نشنیدم. حتی آقای جابری ناظر بازی هم این حرف را شنیدند ولی اعلام کردند که تصمیمات داخل زمین با داوران است.

بازیکن باتجربه میثاق در رابطه با شرایط میثاق و وضعیت مالی این تیم گفت: سال اولی هست که در میثاق بازی می کنم. در خیلی از تیم ها بازی کرده ام. واقعا نمی دانم اگر تیم دیگری جای ما بود، چه اتفاقی می افتاد. مشکلات وجود دارد که امیدوارم هرچه سریعتر پول تزریق شود تا روحیه تیم تقویت شده و از روند خوب امتیاز گیری مان خارج نشویم. البته باید تشکر و قدردانی ویژه داشته باشم از بازیکنان و کادرفنی میثاق که در این شرایط بدون هیچ اعتراض خاصی مشغول انجام تمرینات و بازی ها هستند و از آقای سهراب خلیلی هم تشکر می کنم که با تمام مشکلات موجود، برای رفع مشکلات تیم تلاش زیادی می کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... پنجشنبه , ۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰:۴۱

به عنوان یک بازیکن ملی پوش قدیمی از شما توقع دارم که کمتر دروغ بگین،این نیمکت شما بود که بعد از هر سوت داور تشنج ایجاد میکرد که حاصلش اخراج سه نفر از کادر فنیتون بود،درضمن شما بعد از گل چهارم تیمتون رو به نیمکت فردوسی خوشحالیه خارج از رفتار ورزشی انجام دادین که باعث اتفاقات آخر بازی شد

قرچکی پنجشنبه , ۹ مهر ۱۳۹۴ - ۸:۱۲

بنده خدا بار اولشه مصاحبه میکنه،جو گرفتش داره از همه تشکر میکنه،لیدر فهیم،کادر فنی میثاق،خلیلی،لک،تماشاگران،مردم مشهد،داوران،بایگاه خبری،تدارکات،،،،،،،،،
برو بابا اخلاقت رو درست کن تا دیگه از جایی اخراجت نکنن

داش حسن پنجشنبه , ۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹

حاج آقا شما کارت درسته

نام ... پنجشنبه , ۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱

اینا تو لیگ ١ هم این کارها رو کردن و تیم حریف رو مورد ضرب و شتم قرار دادن
همین پارسال بازیکنان تاسیسات رو زدن
امسال هم نوبت تیم میثاق بود…

ناشناس پنجشنبه , ۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸

خوب بود سایت شما هم یه یادی از مرحوم هادی نوروزی میکرد