کد خبر : 46103
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 مهر 1394 - 22:07
-

قهرمانی بانوان فوتسالیست ایران اتفاقی نبود/ بانوان با برنامه‌ریزی اقتدارشان را در آسیا حفظ کنند

قهرمانی بانوان فوتسالیست ایران اتفاقی نبود/ بانوان با برنامه‌ریزی اقتدارشان را در آسیا حفظ کنند

علی تارقلی‌زاده در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: من در ابتدا به ملت بزرگ ایران و همچنین فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران و کادر فنی و بازیکنان تیم‌ملی فوتسال بانوان کشورمان تبریک عرض می‌کنم که کار بزرگی را انجام دادند. وی افزود: لازم است که ۳ نکته

علی تارقلی‌زاده در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: من در ابتدا به ملت بزرگ ایران و همچنین فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران و کادر فنی و بازیکنان تیم‌ملی فوتسال بانوان کشورمان تبریک عرض می‌کنم که کار بزرگی را انجام دادند.

وی افزود: لازم است که ۳ نکته بسیار کلیدی را عنوان کنم؛ اولا ما نباید فراموش کنیم که این قهرمانی اتفاقی هرگز اتفاقی نبوده و ثمره لیگ سراسری فوتسال بانوان ایران است که حتی کشور قدرتمندی مثل ژاپن در فوتبال بانوان هم این لیگ فوتسال سراسری را ندارد.

تارقلی‌زاده با ابراز خوشنودی از فعالیت لیگ بانوان در ایران متذکر شد: این موضوع می‌تواند سیر صعودی را برای ما در آینده تضمین کند که باشگاه‌ها به موضوع تیم‌های لیگ‌برتر بانوان اهمیت داده و به صورت جدی حمایت کنند.

وی ادامه داد: نکته دوم این است که این قهرمانی ما نقطه پایان نیست بلکه تازه شروع کار است و فدراسیون فوتبال و تمام عوامل اجرایی فوتسال بانوان با برنامه‌ریزی میان مدت مانند فوتسال آقایان باید بتوانند این فاصله و اقتدار را در آسیا حفظ کرده و در عرصه جهانی توسعه دهند.

رئیس دپارتمان فوتسال آسیا با تاکید بر اینکه مسئله مهم اکنون آموزش مربیان خانم فوتسال در سطح کشور است، یادآور شد: این یک نکته کاملا کلیدی برای رشد و توسعه است که می‌تواند آینده فوتسال بانوان را در سطح آسیا و جهان تضمین کند.

تارقلی‌زاده با بیان اینکه مسابقات آسیایی بانوان بسیار نوپا و جوان است، خاطرنشان کرد: در سطح فیفا و ۶ کنفدراسیون دنیا این اولین تورنمنت رسمی فوتسال بانوان بود که کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار کرد. در هر حال با اهمیت دادن به این موضوع آموزش مربیان می‌توان تیم‌ملی بانوان فوتسال ایران را برای افتخارآفرینی بیشتر در آینده تجهیز کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.