کد خبر : 46223
تاریخ انتشار : شنبه 11 مهر 1394 - 12:31
-

دبیری: تشکیل باند بومی و غیربومی در تیم را تایید نمی‌کنم/ زدن ۵گل دلیل خوبی برای دفاعی بازی نکردن تیم است

دبیری: تشکیل باند بومی و غیربومی در تیم را تایید نمی‌کنم/ زدن ۵گل دلیل خوبی برای دفاعی بازی نکردن تیم است
مالک باشگاه دبیری تبریز گفت: وجود و یا حتی تشکیل باند بومی و غیربومی در دبیری را تایید نمی‌کنم چراکه شکست گیتی‌پسند ناشی از همدلی تیمی ما بود والا چنین نتیجه‌ای رقم نمی‌‌خورد.

افشین دبیری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: بازیکنان ما با تعصب و غیرت در اصفهان بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند که اگر چه می‌رفت تا اشتباه محرز داوری بر روی گل اول کار دست تیم بدهد اما توانستند با آنالیز دقیق کادر فنی به بازی برگشته و تیم گیتی‌پسند اصفهان را در خانه‌اش شکست دهند.

وی با بیان اینکه حتی در روز برد تیمش هم اگر داوری مشکلی داشته باشد ابائی برای گفتن آن ندارد، تاکید کرد: بازی دو تیم در نیمه اول به خوبی پیش می‌رفت تا اینکه در نیمه دوم داور بازی در پاس رو به عقب بازیکنان به گلر گیتی‌پسند که فیلمش هم موجود است اشتباه کرد و اعتراض بازیکنان ما به این صحنه باعث شد از بازی جا بمانند و توپ وارد دروازه ما شود اما الحمدالله اشتباه همین یک مورد بود.

مالک باشگاه دبیری‌تبریز ادامه داد: ما در این بازی برخلاف نظر آقای خوراکچی یک دفاع منطقی و حمله برنامه‌ریزی شده را به نمایش گذاشتیم و فکر می‌کنم زدن ۵گل آن هم در خانه حریف دلیل خوب و قانع کننده‌ای برای بازی برنامه‌ریزی شده و عدم دفاع مطلق تیم دبیری بود.

افشین دبیری با تشکر از مدیران باشگاه گیتی‌پسند نسبت به دلجویی از فحاشی برخی تماشاگران اصفهانی به وی یادآور شد: آنها با این کار بزرگی خود را نشان دادند. با این وجود منتظریم تا ببینیم که ناظرین عزیزی که برای ما گزارشات قشنگ می‌نویسند، برای این بازی چه می‌نویسند. اتفاقات این بازی چیزی از ارزش بالای مدیران ارشد گیتی‌پسند همچون عراقی‌زاده و طاهری در دلجویی از فرزین کم نمی‌کند.

وی با تاکید بر بدشانسی تیمش در هفته‌های گذشته متذکر شد: در بازی برابر منصوری و فرش‌آرا بر اثر اشتباهات سهوی سه امتیاز را با یک امتیاز عوض کردیم و چه بسا اگر این اتفاق نمی‌افتاد اکنون در رده دوم بودیم. با این حال در باد برد گیتی‌پسند نخواهیم خوابید و با تعصب بیشتر به مصاف آخرین بازی نیم فصل لیگ می‌رویم.

مالک دبیری از تقویت تیمش در نیم‌فصل خبر داده و گفت: بنا به درخواست آقای اصغری‌مقدم در نیم‌فصل یک دستیار به کادر ایشان اضافه می‌کنیم ضمن اینکه تیم را نیز تقویت خواهیم کرد تا در نیم‌فصل دوم که جمع‌آوری امتیازات نیز حساس‌تر است عملکرد کم نوسان‌تری را داشته باشیم.

افشین دبیری با رد اظهارات دو بازیکن بومی تیمش مبنی بر کم‌کاری غیربومی‌ها در هفته‌های گذشته، خاطرنشان کرد: اول شاید سوتفاهماتی بوده که برطرف شده و هر مشکلی بوده رفع شده است که تیم ما توانست برابر گیتی‌پسند نتیجه بگیرد. ثانیا برخی نفرات را به عنوان بازیکنA در تیم جذب کردیم که بنا به همان نوسان طبیعی بازیکنان در طول فصل انتظارات را برآورده نکردند اما ما همه را به یک چشم نگاه می‌کنیم و در نیم‌فصل دوم تیمی هماهنگ‌تر خواهیم شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۹
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محمد شنبه , ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵

دبیری جان شما بجای بازیکن باید یک مربی بیاری با این همه بازیکن دیگه بازیکن لازم نداری که؟؟؟؟!!!دوما شما مگه خبر نداری توی این تیم کسی اصغری مقدم رو قبول نداره؟؟! برای همین هم هست کسی به حرفش گوش نمیده بچه های بومی هم به عشق تبریز دارن مایه میذارن وگرنه امسال تیم سقوط میکرد

کارن دوشنبه , ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۹:۱۷

کارنامه دبیری تا قبل اصغری مقدم وجود داره تیمی بودید ته جدول که تیمای دیگه برای خالی نبودنه اریضه با شما بازی میکردن پرفسور

نام سه شنبه , ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۹:۱۶

چی میگی تو بابا اصغری مقدم تیم رو قهرمان تحویل گرفت حالا به این روز افتاده اینکاره نیست بابا باید از تبریز بره

مش ممد شنبه , ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷

محمد جان این تیم بدون اصغری مقدم چیزی نیست در ضمن بچه ها خیلی قبولش دارن شما هم برو خونه بشین بازیها رو ازخونه ببین یاد بگیر نظر نده جانم

نام ... شنبه , ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۶

آقای دبیری بازی با منصوری که شما نبودید بردار من و راوی برعکس گفته بازی با منصوری که یک هیچ عقب بودید در بیست ثانیه پایانی داور یک پنالتی صدر درصد را بنفع منصوری نگرفت و همان گل تبدیل به گل مساوی شما شد پس این یک امتیاز الکی
بازی با میثاق ۳ امتیاز الکی با اشتباه داوری بحسابتان واریز شد این هم ۲ امتیاز الکی و بازی با مقاومت هم ۲ امتیاز الکی گرفتی بازهم اشتباه داوری جمعا ۵ امتیاز الکی در تبریز حال باید چندم میدید . بی خیال عزیز

نام ... شنبه , ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۶

شما که بودی چرا امار غلط میدی
بازی با منصوری ۴٠ تا نزدن یک گل شانسی زدن قبول
دیگه میثاق میثاق نکن مردم متوجه میشن از قانون چیزی سرت در نمیره

دايى شنبه , ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۳

بابا این اصغرى مقدم اینکاره نیست با این همه هزینه اردو این همه بازیکن تیم باید قهرمان بشه نه براى هفتمى بجنگه!!

تبریزی یکشنبه , ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۷:۲۹

جناب دبیری تا وقتی این اصغری مقدم توتیم باشه وضعیت تیم همین جوری داغون هست چون با باند بازی و باج دادن به فرهاد فخیم میخواد فقط تو تیم باشه وگرنه این تیم باید قهرمان بشه با این همه بازیکن و هزینه اگر مربیای تبریز هم بودن این چیزا رو تحمل میکردی ؟؟!!تا دیر نشده نیم فصل یک مربی درست و حسابی برای تیم بیار و بچه بازی رو تموم کن!!

نام ... دوشنبه , ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹

واى به این شهر که فقط بومى و غیر بومى میکنه و یک بازیکن حسابی تو این شهر نداره