کد خبر : 46166
تاریخ انتشار : شنبه 11 مهر 1394 - 9:30
دسته‌بندی نشده
-

فوتسال جام ملت‌های اروپا قرعه کشی شد

فوتسال جام ملت‌های اروپا قرعه کشی شد
قرعه‌کشی مسابقات فوتسال جام ملت‌های اروپا در سال ۲۰۱۶ برگزار شد که ۱۲ تیم حاضر در این مسابقات در چهار گروه سه تیمی با همدیگر به رقابت می‌پردازند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فوتسال جام ملت‌های اروپا قرعه کشی شد که بر این اساس تیم ایتالیا با چک و آذربایجان و تیم روسیه هم با کرواسی و قزاقستان همگروه شد.
قرعه‌کشی مسابقات فوتسال جام ملت‌های اروپا در سال ۲۰۱۶ برگزار شد که ۱۲ تیم حاضر در این مسابقات در چهار گروه سه تیمی با همدیگر به رقابت می‌پردازند. این مسابقات به میزبانی صربستان برگزار خواهد شد.

در گروه اول این مسابقات، صربستان در کنار پرتغال و اسلوونی قرار دارد. تیم ایتالیا مدافع عنوان قهرمانی هم که قرار است چند هفته دیگر در دیداری تدارکاتی به مصاف ایران برود، با تیم‌های جمهوری چک و آذربایجان همگروه شده است. همچنین تیم روسیه که در گروه C حضور دارد، هم در هفته آینده (۱۸ و ۱۹ مهرماه) در دیداری تدارکاتی برابر تیم ملی فوتسال ایران صف آرایی خواهد کرد.

در مراسم قرعه کشی، «نواک جوکوویچ» ستاره تنیس دنیا با ارتباط تصویری به حاضران در مراسم قرعه کشی خوش‌آمد گفت. همچنین «دژان استانکوویچ» بازیکن پیشین فوتبال صربستان مراسم قرعه کشی را انجام داد.

گروهبندی مسابقات فوتسال جام ملت‌های اروپا به این شرح است:
گروه A:
صربستان (میزبان)، پرتغال و اسلوونی

گروه B:
اسپانیا، اوکراین و مجارستان

گروه C:
روسیه، کرواسی و قزاقستان

گروه D:
ایتالیا (قهرمان دوره گذشته)، جمهوری چک و آذربایجان

مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا از تاریخ دوم تا سیزدهم فوریه ۲۰۱۶ (سیزدهم تا بیست و چهارم بهمن ۱۳۹۴) برگزار می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

امیر چهارشنبه , ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲

سلام با تشکر از سایت خوبتون.
میخواستم بدونم کشورهایی مثل آلمان انگلیس فرانسه تیم فوتسال ندارند یا تیم هایشان خیلی سطح پایینی دارند… ممنون میشم پاسخ رو به ایمیلم بفرستید