کد خبر : 46415
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 مهر 1394 - 12:20
-

کلید ماندن کادرفنی شهروند ساری در دستان مشهدی ها

کلید ماندن کادرفنی شهروند ساری در دستان مشهدی ها
تیم فوتسال شهروند ساری در حالی عصر امروز در مشهد به دیدار فرش آراء این شهر می رود که تنها نتیجه برد می تواند سید مهدی ابطحی سرمربی این تیم را برای نیم فصل دوم روی نیمکت نگه دارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دیدار شهروند ساری و فرش آرا مشهد در چارچوب برنامه های سیزدهمین هفته از رقابت های فوتسال لیگ برتر و آخرین دیدار نیم فصل اول انجام می شود.
شهروند ساری در ۱۲ بازی قبلی با کسب ۱۴ امتیاز ( میانگین حدود ۱.۱ امتیاز برای هر بازی) در جایگاه دهم جدول نیم فصل قرار گرفت ، جایگاه متزلزلی که به نظر می رسد نمی تواند این تیم شمالی را برای فصل آینده در رقابت های لیگ برتری فوتسال نگه دارد.
سال گذشته نیز این تیم تنها با خوش شانسی کادر فنی و باشگاه و نتایج ضعیف رقبایش در روزهای پایانی در رقابت های لیگ برتر فوتسال ایران ماندگار شد و در رقابت های سال جاری نیز به نظر می رسد این تیم همچنان مسیر پرفراز و نشینی را طی می کند که ماندنش را تا پایان سال با ابهام مواجه کرده است.
این تیم در حالی امروز آخرین بازی خود را در نیم فصل اول در مشهد و در سالن شهید بهشتی این شهر در برابر فرش آراء مشهد انجام می دهد که میزبان نیز حال و روز خوبی ندارد و با کسب ۹ امتیاز از ۱۲ بازی قبلی خود در رده سیزدهم جدول این رقابت ها قرار دارد و برای ماندگاری نیازمند کسب حداقل امتیاز در رقابت های خانگی است.
کادر فنی و هواداران تیم فوتسال لیگ برتری شهروند ساری به همراه کاپیتانش محمود لطفی که به دلیل سه کارته شدن در این بازی حضور ندارد ، باید تا ساعت ۱۹ صبوری به خرج دهند و منتظر نتایج تیم محبوبشان در برابر فرش آراء مشهد باشند ، نتایجی که اگر به کسب سه امتیاز این رقابت ها منتهی شود کور سوی امیدی برای ماندن سید مهدی ابطحی بر نیمکت این تیم باقی می ماند و به نظر می رسد اگر غیر از این نتیجه دهد ، نیمکت فنی تیم شهروند ساری را با تحول جدیدی مواجه می کند.
مدیرعامل تیم فوتسال شهروند ساری در هفته هشتم با وجود درخواست های مکرر هواداران و هیات مدیره تیم برای برکناری ابطحی ، پنج هفته به سرمربیش مهلت داد تا بتواند حداقل در این مدت ۱۰ امتیاز کسب کند.
تاکنون از مهلت داده شده به ابطحی چهار هفته گذشته است و او در این مدت تنها ۶ امتیاز برای تیمش کسب کرده است و در صورت برد در بازی امروز و کسب سه امتیاز آن باز هم همچنان یک امتیاز تا حداقلی که مدیرعامل برایش تعیین کرده بود فاصله دارد.
اگرچه به نظر می رسد به دلیل نتایج ضعیفی که تیم میزبان در هفته های گذشته داشته ، شهروند ساری بازی سختی را در برابر فرش آراء مشهد نداشته باشد ، ولی نبود محمود لطفی کاپیتان این تیم در صحنه مسابقه می تواند ضربه سنگینی برای بازیکنان شهروند و در پی داشتن نتایج ضعیف برای کل تیم باشد.
لطفی به خاطر دریافت سومین کارت زرد در بازی گذشته در برابر تاسیسات دریایی تهران در ساری از همراهی تیمش در بازی برابر فرش آرای مشهد محروم شده است.
مدیرعامل باشگاه شهروند ساری در آستانه بازی تیمش با فرش آرای مشهد گفت که تیمش بازی سختی را در مشهد پیش رو دارد و نتایج ضعیف میزبان در بازی های قبلی دلیلی بر حمتی بودن برد شهروند در برابر آن نخواهد بود.
سعید نجاریان افزود : بازیکنان شهروند به خاطر نبود کاپیتان تیمشان در این دیدار باید تمام فکرشان را بر روی برد و کسب سه امتیاز معطوف کنند و تنها برد می تواند باخت های قبلی و جدا شدن از حواشی ایجاد شده در تیم را جبران کند .
وی در مورد برخی اظهارنظرها پیرامون احتمال برکناری ابطحی در صورت دست نیافتن به برد در مشهد نیز گفت : بررسی بیشتر در این زمینه به بعد از بازی موکول خواهد شد و هر اظهارنظری پیش از بازی در باره نیمکت فنی می تواند بر روی بازی و نتایج آن تاثیر گذار باشد.
نجاریان ابراز امیدواری کرد که تیمش به عنوان نماینده مردم مازندران در رقابت های لیگ برتر فوتسال بتواند با کسب نتیجه خوب در مشهد دل هوادارانش را شاد کند.

منبع:ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.