کد خبر : 46417
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 مهر 1394 - 12:25
-

یاسین پیشرو – منصوری؛ جنگ برای بازگشت به آرامش/ غیاثی:امید زیادی به کسب سه امتیاز داریم

یاسین پیشرو – منصوری؛ جنگ برای بازگشت به آرامش/ غیاثی:امید زیادی به کسب سه امتیاز داریم
تیم‌های یاسین پیشرو قم و شهید منصوری قرچک نیاز مبرم به سه امتیاز در این هفته دارند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شرایط مطلوب مدیریتی که بعد از هفته سوم لیگ برتر فوتسال در تیم یاسین پیشرو قم ایجاد شد انتظارات هواداران این تیم را بالا برد و آنها در اندیشه قرار گرفتن تیمشان جزء بالای جدولی‌ها را داشتند اما مصدومیت و محرومیت‌های پیاپی و پر تعداد بازیکنان اصلی این تیم و به وجود آمدن حواشی در مقطعی(که هر ساله در فوتسال قم شاهدش هستیم) اجازه قدرت‌نمایی به شاگردان سید مهدی غیاثی نداد.

یاسین پیشرو ساعت ۱۶ امروز میزبانی تیمی است که در هفته چهاردهم فصل گذشته در ورزشگاه شهید حیدریان قم با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب آن شده بود. در بازی که حضور میثم ایلانلو و محمد دهقان دو بازیکن قمی در تیم شهید منصوری حواشی از سوی تماشاگران به وجود آورد و آنها شکست را در خانه پذیرا شدند.

البته نماینده قم در دور رفت فصل گذشته تیم شهید منصوری را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد اما با تغییراتی که ایجاد کرد و مشکلاتی که داشت نتوانست به دومین پیروزی پیاپی مقابل این تیم دست پیدا کند.

یاسین پیشرو فصل جاری را بدون ابوالقاسم عروجی ستاره سال‌های اخیرش آغاز کرد اما از محمدحسین کوهستانی و میثم ایلانلو دو بازیکنی که تکنیکی و گلزن بودند بهره می‌برد. با این وجود آنها نیمی از مسابقات ۱۲ هفته اخیر را با شکست پشت سر گذاشتند، پنج پیروزی برابر تیم‌های کاشی‌نیلو اصفهان، فرش‌آرا مشهد، دبیری تبریز، ملی‌حفاری اهواز و فردوسی به دست آوردند و یک تساوی مقابل آذرخش بندرعباس داشتند.

تیم فوتسال قم سال گذشته در هفت هفته ابتدایی ۲۱ امتیاز داشت اما حالا با ۱۶ امتیاز در رده هفتم جدول جای گرفته است و در صورت پیروزی برابر تیم شهید منصوری و حتی شکست میثاق تنها یک رتبه بالا می‌رود اما پیروزی در این دیدار می‌تواند کمک زیادی برای بازگشت شرایط ایده‌آل و روحیه از دست رفته بازیکنان قمی داشته باشد چرا که یاسین پیشرو در ۶ هفته اخیر تنها صاحب چهار امتیاز شده است. البته باید این نکته را نیز مد نظر قرار داد که مسعود ایازی گلر اول نماینده قم بسیاری از بازی‌های این فصل را به دلیل مصدومیت از دست داده بود و آسیب دیدگی‌های علیرضا وفایی، مسلم اولادقباد، محمدحسین کوهستانی به همراه محرومیت سعید قاسمی نیز تاثیر زیادی در عدم نتیجه‌گیری تیم قم داشت.

تماشاگران قمی نیز استقبال کمتری نسبت به سال‌های گذشته از فوتسالیست‌های شهرشان داشتند و مثل قبل سالن حیدریان را پر نمی‌کردند تا بازیکنان یاسین پیشرو با انگیزه بالاتری کار کنند اما انتظار می‌رود با بهبود شرایط این تیم هواداران نیز دوباره پرشور ظاهر شوند.

یاسین پیشرو در حالی امروز به مصاف تیم شهید منصوری رده هشتمی می‌رود که برای دومین بار در طول فصل جاری تمام بازیکنانش را به طور کامل در اختیار دارد و غیاثی هیچ مصدوم یا محرومی در تیمش نمی‌بیند و امیدوار است بتواند با پیروزی به استقبال تعطیلات لیگ برود و در نیم فصل دوم با جذب بازیکن که نیاز مبرم تیم قم است دور برگشت را پرقدرت‌تر کار کند.

غیاثی: امید زیادی به کسب ۳ امتیاز داریم

سید وحید غیاثی مربی یاسین پیشرو  با اشاره به وضعیت تیمشان پیش از بازی با منصوری قرچک اظهار کرد: متاسفانه در چند بازی اخیر به دلیل مصدومیت و محرومیت، نتوانستیم از بازیکنانی که حساب باز کرده بودیم بهره لازم را ببریم و بعد از چند مسابقه نخستین بازی است که تمام نفرات را در اختیار داریم.

وی با بیان اینکه ۱۰۰ درصد به سه امتیاز دیدار با تیم شهید منصوری نیاز داریم، تصریح کرد: وفایی، اولادقباد، کوهستانی، ایازی و قاسمی را چند بازی در اختیار نداشتیم ولی حالا با بازگشت این بازیکنان شرایط خوبی داریم و می‌توانیم سه امتیاز این هفته را بگیریم.

غیاثی ادامه داد: باید مقابل منصوری پیروز شویم تا شرایطمان در جدول بهبود بخشیم چون در غیر اینصورت نمی‌توانیم جزء تیم‌های بالای لیگ قرار بگیریم.

مربی تیم یاسین پیشرو قم در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه بازیکنانشان شکست مقابل مس سونگون در هفته گذشته را فراموش کردند یا خیر، گفت: دقایق ابتدایی بازی با مس غافلگیر شدیم و پنج گل خوردیم. در چند سال اخیر چنین عملکردی از بازیکنان قم ندیده بودم اما به مرور زمان شکل تیمی بهتری پیدا کردیم و اجازه ندادیم نتیجه بدتری رقم بخورد. در تمرینات اخیر با تمام بازیکنان کار کردیم و ان‌شاءالله بتوانیم این هفته باخت اخیرمان را جبران کنیم.

وی پیرامون شناختشان از تیم منصوری قرچک ابراز کرد: آنها تیم سنگینی هستند و سال گذشته که پیروز شدیم از سنگینی نفرات آنها و سرعت و تکنیک نفراتمان استفاده کردیم. آنالیز خوبی از تیم حریف داشتیم و می‌دانیم آنها تغییرات زیادی در سال‌های اخیر نداشتند. در این فصل افشین کاظمی را اضافه کردند که خطرناک‌ترین مهره‌شان است ولی تیم ما نیز شرایط خوبی دارد و با تلاش بازیکنان می‌توانیم پیروز این مسابقه شویم.

غیاثی به تاثیر مثبت حضور هواداران در بازی‌های خانگی یاسین پیشرو اشاره کرد و گفت: در مسابقاتی که مهمان هستیم تماشاگران تیم حریف خیلی در پایین آوردن روحیه بازیکنان ما سعی دارند. مردم قم فوتسال دوست هستند اما در این فصل آنطور که باید و شاید از تیم حمایت نکردند که امیدواریم در بازی با منصوری و نیم‌فصل دوم با حضورشان موجب ارتقای رتبه ما در جدول شوند.

مربی تیم یاسین پیشرو قم با بیان اینکه قصد جذب دو یا سه بازیکن در نیم فصل داریم، عنوان کرد: خوشبختانه شرایط جدول به گونه‌ای است که رتبه تیم‌ها با یکی، دو برد و باخت تغییرات زیادی می‌کند. ما به دنبال آن هستیم تا بعد از بازی با تیم شهید منصوری نقاط ضعف را ترمیم کنیم و برنامه‌ریزی داشتیم تا در دور برگشت متفاوت‌تر از نیم فصل نخست بازی کنیم.

وفایی: مصمم به شکست منصوری هستیم

علیرضا وفایی بازیکن یاسین پیشرو نیز در خصوص دیدار با تیم شهید منصوری قرچک گفت: شرایط تیم ما نسبتا خوب است و برای اینکه با روحیه بهتر و آرامش خاطر بالاتری به تعطیلات ۲۰ روزه لیگ برویم نیاز به این پیروزی داریم و از طرفی باید فاصله‌ امتیازی‌مان را در جدول با منصوری افزایش دهیم.

وی ادامه داد: سه امتیاز این بازی موجب بهبود رتبه ما در جدول می‌شود و موجب خواهد شد در نیم‌فصل دوم با پویایی بهتری کار را ادامه دهیم.

وفایی خاطرنشان کرد: نمی‌توانیم از الان راجع به نتیجه بازی با منصوری اظهار نظر کنیم ولی بازیکنان ما با تمام توان برای سه امتیاز به میدان خواهند رفت. منصوری تیم خوب، پر مهره، با تجربه و با سابقه در لیگ است که در تمام ادوار مسابقات حضور پر قدرتی داشته است. آنها فوتسال خوبی ارائه می‌دهند اما بازیکنان یاسین پیشرو مصمم به شکست آنها هستند.

بازیکن ملی‌پوش یاسین پیشرو با بیان اینکه حضور مردم قم در ورزشگاه موجب افزایش روحیه تیم می‌شود، ابراز کرد: همواره حضور تماشاگران موجب قوت قلب ما شده و ان‌شاءالله در بازی با منصوری و ادامه فصل با حضور پر رنگ آنها بتوانیم حداکثر امتیازات خانگی را کسب کنیم.

ایازی: پیروزی ما را از بحران خارج می‌کند

همچنین مسعود ایازی دروازه‌بان یاسین پیشرو با اشاره به وضعیت تیمشان پیش از دیدار هفته پایانی نیم فصل گفت: تنها بازی است که مصدوم و محروم نداریم. برای برد بازی می‌کنیم چون نیاز به سه امتیاز داریم تا از بحران خارج شویم.

وی ادامه داد: تیم شهید منصوری همواره عملکرد خوبی داشته و در سال‌های اخیر جزء بالای جدولی‌ها قرار گرفته است. مطمئنا بازی سختی خواهیم داشت ولی امیدواریم با همت بازیکنان و تمرینات خوبی که در هفته اخیر انجام دادیم بتوانیم سه امتیاز مهم این دیدار را بگیریم.

ایازی با بیان اینکه حضور تماشاگران موجب بالا رفتن روحیه تیم می‌شود، گفت: شاید امسال تماشاگران استقبال کمتری نسبت به فصل‌های اخیر داشتند ولی امیدواریم در ادامه مسابقات با بهبود شرایط تیم و اضافه شدن نفرات جدید نتایج بهتری کسب کنیم و تماشاگران بیشتری به ورزشگاه بیایند.

دروازه‌بان تیم یاسین پیشرو خاطرنشان کرد: مربیان نقاط ضعف و قوت تیم منصوری را شناسایی کردند و با آنالیزی که از حریفمان داشتیم تنها به پیروزی فکر می‌کنیم. خدا را شکر شرایط تیم خوب است و با حمایت مسئولان و تدابیر کادر فنی می‌خواهیم در هفته‌های آینده یاسین پیشرو را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

منبع:فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

امیرجعفری فوتسال دوشنبه , ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱

ماشالله منصوری ایول ببریدقمی هارو

طرفدار دوشنبه , ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۱

تا وقتی شما غیاثی ها هستید ،ما ورزشگاه نمیایم