کد خبر : 46736
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مهر 1394 - 17:26
-

محصص :تیم ملی بانوان باید برنامه ریزی قوی تری برای حضور در جام جهانی داشته باشد

محصص :تیم ملی بانوان باید برنامه ریزی قوی تری برای حضور در جام جهانی داشته باشد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرپرست کمیته فنی و توسعه درباره عملکرد تیم ملی فوتسال بانوان گفت: بازیکنان تیم ملی فوتسال بانوان کار بسیار بزرگی انجام دادند و توانستند تیم ژاپن را که ابر قدرت آسیا بود، شکست دهند. این قهرمانی بدون شک حاصل برنامه ریزی طولانی مدت کادر فنی، کمیته بانوان و فدراسیون فوتبال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرپرست کمیته فنی و توسعه درباره عملکرد تیم ملی فوتسال بانوان گفت: بازیکنان تیم ملی فوتسال بانوان کار بسیار بزرگی انجام دادند و توانستند تیم ژاپن را که ابر قدرت آسیا بود، شکست دهند. این قهرمانی بدون شک حاصل برنامه ریزی طولانی مدت کادر فنی، کمیته بانوان و فدراسیون فوتبال بوده که در نهایت مجموعه فدراسیون به هدف خود رسیده است.
مرتضی محصص ادامه داد:این تیم یک قدم بسیار بزرگ برداشت و اکنون سطح انتظارات از فدراسیون، کمیته بانوان و تیم ملی فوتسال تغییر کرده است. با توجه به اینکه بازیکنان رقابتهای جام جهانی گواتمالا را در پیش دارند، باید برنامه ریزی قوی تری، برای حضوری موفق در این بازیها از سوی کادر فنی وکمیته بانوان به اجرا برسد، تا بازیکنان با آمادگی کامل در مسابقات شرکت کنند و در نهایت عملکرد مطلوبی را از خود به جای بگذارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.