کد خبر : 46792
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 مهر 1394 - 9:25
-

ابطحی:به خاطر حواشی، استعفا کرده بودم/ با بضاعت موجود نتایج رضایت بخش است

ابطحی:به خاطر حواشی، استعفا کرده بودم/ با بضاعت موجود نتایج رضایت بخش است
سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری گفت: نتایج این تیم در نیم فصل رقابت های فوتسال لیگ برتر به نسبت بضاعتی که باشگاه از لحاظ بازیکنان و امکانات داشته، رضایت بخش است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سید مهدی ابطحی اظهارداشت: شاکله تیم شهروند ساری به نسبت سال های قبل که نتایج ضعیف تری به نسبت رقابت های فصل جاری کسب کرده تغییری نداشته که بخواهیم به دنبال رسیدن به رده بالای جدول و یا به فکر قهرمانی این تیم شمالی در لیگ برتر فوتسال باشیم.
وی اضافه کرد:در فصل جاری رقابت های لیگ برتر فوتسال در تیم شهروند ساری به نسبت سال قبل دو تا سه بازیکن به تیم اضافه شده که تمام این بازیکنان در تیم امید باشگاه فعالیت داشته و با نظر سرمربی و مدیران باشگاه به تیم ما اضافه شدند.
ابطحی افزود: من به عنوان سرمربی در ابتدای حضورم در این باشگاه و قبول مسئولیت لیست سه تا چهار بازیکن با قیمت یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی به مدیرعامل باشگاه دادم که به دلیل مشکل مالی این بازیکنان جذب نشدند و ما با همان ترکیب گذشته و صرفا یا یکی دو بازیکنی که به سفارش مدیران تیم به ما اضافه شده، کار را دنبال کردیم.
سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری که درنیم فصل رده دهم جدول را با ۱۵ امتیاز در اختیار دارد گفت: من برای کارکردن در باشگاه و بازی بهتر در نیم فصل دوم نیاز به امکانات بیشتر اردویی دارم تا بتوانم با بازیکنانم بیشتر تمرین داشته باشیم و با سه تمرین در هفته نمی توان امید زیادی به نتایج و روند رو به رشد بازی داشت.
ابطحی افزود: تیم ما به نسبت بضاعتش بازی خوبی را در برابر تیم های قدری چون تاسیسات دریایی که اکثر بازیکنانش چند صد میلیونی و عضو تیم ملی فوتسال کشورماهستند بازی خوبی ارایه دادیم و این بازی ها انتظار هواداران را افزایش داده و باید ما را متناسب با امکانات و بازیکنانمان در لیگ مقایسه کرد.
** رد هر گونه قول امتیازگیری
سرمربی شهروند ساری در مورد قول ۱۰ امتیاز در پنج بازی به مدیران باشگاه را رد کرده وطرح این مسایل را رویکرد رسانه ای و مخالفان تیم تلقی کرد و گفت: من از ابتدا نیز قولی مبنی بر قهرمانی و یا کسب ۱۰ امتیاز در بازی های باقی مانده در نیم فصل را ندادم و از ابتدا نیز بحث ما بازی خوب و حداقل رسیدن تا جایگاه هفتم جدول طبق درخواست مدیرعامل باشگاه بود.
وی اضافه کرد: برخی مسایل حاشیه ای پیرامون تیم شهروند به ما و بازیکنان ضربه زده و همین حواشی باعث شده بود که یک بار درخواست استعفا را به مدیرعامل باشگاه ارایه دادم که با مخالفت نجاریان (مدیرعامل باشگاه شهروند ساری) به سرتمرین آمدم و هر زمانی هم نیاز به حضورم نباشد، با تسویه حساب از تیم خداحافظی خواهم کرد.
ابطحی افزود: در ابتدای فصل از چند تیم درخواست داشتم که به تقاضای تیم شهروند ساری جواب مثبت دادم و با بضاعت این تیم نیز آشنا بودم و از ابتدا نیز به دنبال یارگیری از تیم امید و بستن تیم برای ماندن در لیگ بوده تا بتوانیم با جوان گرایی برای حداقل سه تا چهار سال آینده تیم محکمی را ارنج کنیم و پس از آن به دنبال کسب جایگاه های بالاتر و حتی قهرمانی باشیم.
** سرنوشت مبهم سرمربی شهروند برای ادامه کار در نیمه فصل دوم
سید مهدی ابطحی در مورد برنامه هایش در نیم فصل دوم رقابت ها که اوایل آبان ماه شروع می شود گفت: بزودی با مدیرعامل باشگاه صحبت هایی را برای آینده تیم خواهم داشت و نظرم حداقل اضافه شدن دو تا سه بازیکن جدید به تیم است و در مورد سایر مسایل نیز با مدیران باشگاه گفت و گو می کنم.
سرمربی شهروند ساری افزود: در شرایط فعلی نمی توانم اظهارنظری نسبت به نیم فصل دوم داشته باشیم ، ولی اگر ماندگارم بودم باید تدارک یک امکانات اردویی برای بازیکنان با شرایط نسبی باشند تا بتوانیم در نیم فصل دوم بازی بهتری را ارایه دهیم و به خواست مدیران باشگاه برسیم.
تیم شهروند ساری تنها نماینده مردم مازندران در رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور محسوب می شود که سال قبل نیز با خوش شانسی در این لیگ برتر ماندگار شد.
هم اکنون این تیم با ۱۵ امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد و در سه ساری اخیرش در دیدار با میثاق و تاسیسات دریایی شکست خورده و آخرین بازی اش با فرش آرا پایین جدولی که روز گذشته در مشهد برگزار شد به نتیجه تساوی ۴-۴ تن داد.
منبع:ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حسین ساری چهارشنبه , ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳

مواظب صحبت کردن خودتون باش سایت فوتسال
خوش شانسی کجا بود؟؟خودمون بردیمو موندیم نه که مثل بقیه تیم ها سعی کنیم با باند بازی بمونبم
خواهشا رعایت بشه تو انتخاب کلمات

نام ... چهارشنبه , ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۴

کاملا موافقم.
تیممون فصل قبل تو چند تا بازی اخر با غیرت خودش و هوادارا تونست تیم های بالای جدولی چون دبیری تبریز و حفاری اهوازو تو ساری با گل های زیاد شکست بده و بمونه تو لیگ

مجتبی چهارشنبه , ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۵

کاملا موافقم.
تیممون فصل قبل تو چند تا بازی اخر با غیرت خودش و هوادارا تونست تیم های بالای جدولی چون دبیری تبریز و حفاری اهوازو تو ساری با گل های زیاد شکست بده و بمونه تو لیگ

شهروند یونایتد چهارشنبه , ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۵

اقای برند،لطفا خودت استفا بده،

ساری شنبه , ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳

آقای ابطحی خودت که به سفارش کسی دیگه تو ساری موندی کسی که فوتسالی باشه می فهمه ممکن نبود سعید نجاریان با نتایج ضعیف فصل قبل امکان نداشت نگهت داره ببین چطوری نجاریان تحت فشار بود که نگهت داشت.