کد خبر : 46849
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 مهر 1394 - 13:13
-

کشاورز مصدوم بود،نظری قرار نبود تست بدهد

کشاورز مصدوم بود،نظری قرار نبود تست بدهد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد ناظم الشریعه درباره آغاز اردوی تیم ملی فوتسال برای بازی با روسیه و ایتالیا اظهار کرد: خوشبختانه شرایط دو تیم امید و بزرگسالان خوب است و هر دو تیم با بازیکنان کامل تمرین کردند. به هر حال ما در تمرین روز گذشته به بازیکنان گفتیم که باید همه کمک

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد ناظم الشریعه درباره آغاز اردوی تیم ملی فوتسال برای بازی با روسیه و ایتالیا اظهار کرد: خوشبختانه شرایط دو تیم امید و بزرگسالان خوب است و هر دو تیم با بازیکنان کامل تمرین کردند. به هر حال ما در تمرین روز گذشته به بازیکنان گفتیم که باید همه کمک کنند تا تیم ملی موفق باشد و همه نفعش را ببرند.

وی افزود: آقای افتخاری (رئیس کمیته فوتسال) هم  در تمرین حضور داشت و برای بازیکنان صحبت کرد. با بازیکنان اتمام حجت کردیم و گفتیم که بعد از قهرمانی تیم تاسیسات در جام باشگاه‌های آسیا و تیم بانوان در جام ملتهای آسیا، نوبت تیم ملی است که به قهرمانی برسد.

سرمربی تیم ملی خاطرنشان کرد: البته بازیکنان تیم ملی برای رسیدن به موفقیت انتظار حمایت دارند. ما به افتخاری گفتیم که امکاناتی در حد کارلوس کی‌روش برای تیم ملی نمی‌خواهیم. بازیکنان تیم ملی چیز خاصی نمی‌خواهند. بازیکنان همه می‌خواهند همدل باشند تا شخصیت اصلی به فوتسال و تیم ملی برگردد.

ناظم الشریعه درباره اینکه وحید شمسایی عنوان کرده است انتظار داشته محمد کشاورز به تیم ملی دعوت شود، گفت: کشاورز که بازیکن بسیار بزرگی است ولی چند هفته مصدوم بود. خود وحید هم می‌داند که باید کار را اصولی انجام داد.

وی در خصوص این صحبت‌های شمسایی درباره مصطفی نظری که «با توجه به اینکه اسم نظری برای گرفتن ویزا به سفارت ایتالیا داده نشده بود و او فقط برای بازی وی صلاح دانست که انصراف بدهد من هم معتقدم نظری گلری نیست که بخواهد تست شود،» گفت: قرار نبود نظری در تیم ملی تست شود. به هر حال پیراهن تیم ملی مقدس است و هر بازیکنی که اعتقاد داشته باشد می‌آید و کارش را انجام می‌دهد.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱

شما که اعتقاد داری باید کاره اصولی انجام داد،بر مبنای چه اصولی شجری دعوت شده تیم ملی، آیا جزوه بهترینهای لیگ بوده،شما اگر ۴۰ بازیکنه آماده ی لیگو قرار بود دعوت کنید بازم شجری جزوش نبود

شما با اینکار حقه بازیکنایی که دارن زحمت می‌کشنو خوردید.همرو دلسرد میکنید وقتی بازیکن ضعیف با رابطه دعوت میکنید

نام ... چهارشنبه , ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۵

حیف که اسم سید و یدک مکشی

نام..... پنجشنبه , ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۸:۵۶

شمایی که میگی کشاورز مصدذوم بوده چرا علیرضا وفایی که مصدوم بوده و خوب بازی نکرده رو دعوت کردی

مطلع پنجشنبه , ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۶

بابا چرا دعوا میکنید اگه ایشون و دستیار گرانقدرش از آقای کشاورز دعوت میکردن اونوقت جا برا دعوت برمشوری و عالیقدر که همشهریاشن نبود دیگه همین
شما تو لیست دوتیم بزرگسال و امید بنگرید چند تا شیرازی هست

حفاری قهرمان ( اهوازی ) جمعه , ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۴:۱۶

جناب اقای به ظاهر مطلع ، خدمت شما باید عرض شود که اقای عالیقدر الان در اصفهان بازی میکنه و در ۵ بازی اخر به غیر از بازی با شما ( حفاری ) ۶ تا گل زده ، در ضمن برمشوری دیگر بازیکن شما ( حفاری ) بوده که به گفته ریستون اقای کریمی و سرمربی تیمتون و دیگران بهترین بازیکن نیم فصل حفاری بوده و در ۵ بازی اخر برای تیمتون گل زده و پاس گل داده ، پس بهتر شما با سکتتون از اظهار نظرهای بی مورد در مورد بازیکنان و سرمربی تیم ملی پرهیز کنی ، (قایدی )

رضا شیراز جمعه , ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲

اون بابای که میگه از شیراز توی تیم ملی امید کسی هست نام ببره ، خجالت بکش اقای مطلع چرا اینقدر دروغ میگی ، لیست بازیکنا تو سایت هست ، مردم میبینن