کد خبر : 47452
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 مهر 1394 - 9:48
-

بهادری:بازی آخر تاسیسات مصدوم بودم اما به بازی با روسیه رسیدم/امیدوارم ناظم الشریعه برگردد

بهادری:بازی آخر تاسیسات مصدوم بودم اما به بازی با روسیه رسیدم/امیدوارم ناظم الشریعه برگردد
بازیکن ملی پوش تاسیسات دریایی گفت علیرغم مصدومیت خودش را به بازی با روسیه رساند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،قدرت بهادری درباره دیدارهای تیم ملی فوتسال ایران با روسیه اظهار کرد: بازی با روسیه همیشه یک بازی درگیرانه و فیزیکی است. کادر فنی تیم ملی هم جدید بود و ما فقط دو، سه روز برای این مسابقات زمان داشتیم ولی خوشبختانه نتایج خوبی گرفتیم بخصوص در بازی اول.

وی افزود: در بازی دوم، بدن بازیکنان روسیه آزاد شده بود و از این نظر بهتر از ما بودند. در هر صورت روسیه تیم سوم دنیاست و کسب یک برد و یک تساوی مقابل این تیم نتیجه خوبی است.

ملی‌پوش فوتسال درباره درگیرانه بودن مسابقات که ممکن بود باعث مصدومیت بازیکنان بشود، تاکید کرد: واقعا همینطور است. روس‌ها خیلی بازیکنان ما را می‌زدند. خب اگر بازیکنی مصدوم می‌شد، برای باشگاه‌ها هم بد می‌شد ولی خوشبختانه اتفاقی نیفتاد.

بهادری همچنین با اشاره به گلایه‌اش از سبک بازی یکی از بازیکنان روسیه به کادر فنی تیم ملی در جریان بازی دوم، تصریح کرد: در یک صحنه توپ را گرفتم ولی بازیکن روسیه با لگد به پشت پایم زد. آنها بازیکنان ما را بدون توپ می‌زدند که این باعث ناراحتی‌ام شد. خودتان می‌دانید بازی با روسیه یک جورهایی کُری شده است ولی خدا را شکر که نتایج خوبی گرفته‌ایم.

وی در خصوص استعفای سرمربی تیم ملی بعد از بازی با روسیه، خاطرنشان کرد: من هم چنین چیزی را شنیدم ولی امیدوارم که چیز خاص نباشد و آقای ناظم الشریعه به کارش در تیم ملی ادامه بدهد.

بازیکن ملی‌پوش تیم تاسیسات دریایی در پاسخ به این پرسش که «آیا برای بازی با روسیه مصدوم بوده است یا خیر؟» گفت: قبل از اردوی تیم ملی برای بازی با روسیه یک مقدار کمردرد داشتم و به خاطر همین بازی آخر تاسیسات در لیگ برتر را هم از دست داده بودم ولی خوشبختانه برای بازی با روسیه مشکلی نداشتم.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.