کد خبر : 47607
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مهر 1394 - 11:34
-

صمیمی:بازی با روس ها محک خوبی برای تیم ملی بود

صمیمی:بازی با روس ها محک خوبی برای تیم ملی بود
دروازه بان ملی پوش تیم فوتسال مس سونگون دیدارهای تدارکاتی و دوستانه اخیر ایران با روسیه را محک خوبی برای ملی پوشان فوتسال ارزیابی کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دروازه بان ملی پوش تیم فوتسال مس سونگون دیدارهای تدارکاتی و دوستانه اخیر ایران با روسیه را محک خوبی برای ملی پوشان فوتسال ارزیابی کرد.
علیرضا صمیمی با اعلام این مطلب در خصوص دو دیدار اخیر تیم ملی برابر روسیه خاطرنشان کرد: روسیه از تیم های قدر و خوب فوتسال اروپا و جهان و نایب قهرمان آخرین دوره جام ملت های اروپاست و به لحاظ بازی درگیرانه و فیزیکی که ارایه می دهد یکی از تیم های صاحب سبک به شمار می رود با این حال تیم ملی ایران نیز در دو بازی دوستانه خود با این تیم خوب ظاهر شد و با کسب یک برد و یک تساوی برابر این تیم محک خوبی خورد.
وی در ادامه برگزاری دیدارهای دوستانه این چنینی را زمینه ساز آمادگی بالای تیم ملی و هماهنگی بیش از پیش بازیکنان با هم برای حضوری موفق تر در رقابت های مهم آسیایی و جهانی دانست و تصریح کرد: علاوه بر دو دیدار پیش روی دوستانه تیم ملی با تیم ملی ایتالیا ، ما نیازمند برگزاری دیدارهای دوستانه و تدارکاتی بیشتر با تیم های بزرگ و مطرح جهان هستیم تا با آمادگی و تدارک حداکثری به رقابت های آسیایی و جهانی وارد شویم.
صمیمی در عین حال ابراز امیدواری کرد تیم ملی ایران با کسب عنوان قهرمانی جام ملت های آسیا بار دیگر اقتدار ، بزرگی و قدرت خود را به رخ آسیا و جهان بکشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.