کد خبر : 47646
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مهر 1394 - 15:28
دسته‌بندی نشده
-

طاهری:این تهمت ها وصله تن شمسایی نیست/ناظم الشریعه بابت برخی کمبودها ناراحت بود

طاهری:این تهمت ها وصله تن شمسایی نیست/ناظم الشریعه بابت برخی کمبودها ناراحت بود
کاپیتان تیم ملی فوتسال گفت: وحید شمسایی بزرگ فوتسال ایران است و همواره خواهان موفقیت این تیم است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد طاهری  درباره آخرین برنامه های تیم ملی فوتسال گفت: پس از بازگشت از روسیه تعطیل بودیم و قرار است از پنجشنبه اردوی خود را برای برپایی دو دیدار در ایتالیا آغاز کنیم. دو بازی ارزشمند که قطعا باعث ایجاد هماهنگی بیشتر بین همه اعضای تیم خواهد شد.

وی در ارتباط با حضور سرمربی جدید تیم ملی فوتسال در این تیم گفت: ناظم الشریعه فردی شناخته شده در فوتسال است که سال هاست در این رشته فعالیت می کند. او با زیر و بم کار آشنایی کامل دارد و در همین مدت کم به لحاظ روحی و روانی و فنی ارتباط خوبی با اعضای تیم برقرار کرده است.

کاپیتان تیم ملی فوتسال در این باره که آیا در جریان دلیل استعفای ۲۴ساعته ناظم الشریعه بوده یا نه، عنوان کرد: در جریان ریز مسائل نبودم و بعد از اینکه در فرودگاه از هم جدا شدیم این موضوع به گوشم رسید. تا این زمان هم نتوانسته ام صحبتی با ایشان داشته باشم. تنها چیزی که می دانم این است سرمربی تیم ملی بابت یکسری کمبودها ابراز ناراحتی کردند.

طاهری در پاسخ به این سوال کاپ که آیا حقیقت دارد گفته شده وحید شمسایی با برخی از بازیکنان تیم ملی تماس گرفته و این موضوع دلیل استعفای سرمربی تیم ملی فوتسال بوده، گفت: شخصیت وحید شمسایی در فوتسال بسیار بزرگ است. شمسایی عرق زیادی به فوتسال و کشورش دارد و بعید می دانم که چنین اتفاقی رخ داده باشد. او جزو معدود نفراتی است که سال ها برای تیم ملی زحمت کشیده و همه این را می دانند.این تهمت ها وصله تن شمسایی نیست.

وی در این باره که آیا این احتمال می رود که کسی مانند وحید شمسایی بخواهد تلفنی به اعضای تیم ملی خط بدهد، پاسخ داد: کسی که سال ها برای این پیراهن با ارزش دویده، عرق ریخته و مصدوم شده هرگز چنین کاری نمی کند. او زحمات زیادی برای فوتسال ایران کشیده و غیرت و مردانگی اش را در هر زمینه ای نشان داده است. ضمن اینکه بازیکنان تیم ملی با تمام غیرت در مصاف با روسیه سرشان را جلوی توپ گذاشتند.

بهترین بازیکن فوتسال آسیا در پاسخ به این سوال که آیا ایران باید نتیجه ای بهتر از آنچه رقم خورده مقابل روسیه کسب می کرد و نکرده که ناظم الشریعه ناراحت شده است، توضیح داد: اصلا! روسیه جزو چهار تیم برتر جهان است ضمن اینکه ما بازی خیلی خوبی مقابل این تیم انجام دادیم. دیدار اول را ۳-۱ برنده شدیم و بازی دوم را هم دو بار از حریف جلو افتادیم اما در نهایت بازی ۲-۲ شد.

طاهری تاکید کرد: غیرت و مردانگی که در بازی بچه ها شاهد بودیم مثل همیشه و بدون کوچکترین کم و کاستی بود. ماهمواره تلاش مان را برای تیم ملی کرده ایم تا جایگاه خوبی که در فوتسال جهان داریم دچار خدشه ای نشود. از این پس هم به همین سبک و سیاق پیش خواهیم رفت.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

برگرد گیتی پسر سه شنبه , ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۵

باریکلا ممد طاهری باریکلا