کد خبر : 47732
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 مهر 1394 - 13:00
-

افتخاری:می‌خواهند همان بلایی را که سر خسوس آوردند، سر ناظم الشریعه هم بیاورند/برخی هدفشان این است که تیم ملی نتیجه نگیرد/هرفردی جای من بود تا الان صدبار از کمیته فوتسال رفته بود

افتخاری:می‌خواهند همان بلایی را که سر خسوس آوردند، سر ناظم الشریعه هم بیاورند/برخی هدفشان این است که تیم ملی نتیجه نگیرد/هرفردی جای من بود تا الان صدبار از کمیته فوتسال رفته بود
رئیس کمیته فوتسال با بیان اینکه اول فوتسال را از حاشیه‌ها پاک می‌کند و بعد می‌رود، گفت: می‌خواهند همان بلایی را که سر «خسوس کاندلاس» آوردند اینبار سر سرمربی جدید تیم ملی بیاورند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدرضا افتخاری با اشاره به نتایج تیم ملی فوتسال ایران مقابل روسیه اظهار کرد: ما نتایج خوبی مقابل روسیه گرفتیم ولی هر موقع نتایج ما خوب بوده و یا مسابقات خوبی انجام داده‌ایم، باز هم عده‌‌ای هستند که می‌گویند فوتسال ضعیف شده است. خب اگر ضعیف شده‌ایم که باید مقابل روسیه شکست می‌خوردیم.

وی در پاسخ به این سئوال منظورش از این نفرات کیست، تاکید کرد: آنهایی که پشت صحنه هستند و بیکار ننشسته‌اند در این مواقع جوسازی می‌کنند. متاسفانه بعضی‌ها هم تحت تاثیر رفتار و صحبتهای آنها قرار می‌گیرند.

افتخاری خاطرنشان کرد: به هر حال فضا، فضای خوبی نیست. می‌خواهند همان بلایی را که سر خسوس کاندلاس آوردند، سر محمد ناظم الشریعه هم بیاورند. یک عده کارشان همین است که به جای کمک کردن به تیم ملی، از بیرون برنامه ریزی و جوسازی می‌کنند که اصلا در شان ورزش نیست.

رئیس کمیته فوتسال درباره درگیری لفظی‌اش با یکی از خبرنگاران بعد از بازی با روسیه، تاکید کرد: سئوال من این است که چرا باید روز مسابقه ایران با روسیه، موضوع برکناری من از کمیته فوتسال مطرح و منتشر شود؟ آیا هدفشان این بود که تیم ملی نتیجه نگیرد و آنها خوشحال شوند؟ حرف من این است که می‌توانستند این خبر را بعد از بازی با روسیه منتشر کنند.

افتخاری در پاسخ به این سئوال که «آیا قبول دارید لفظی که به کار برده‌اید درست نبوده است؟» یادآور شد: من تا به حال به هیچ خبرنگاری توهین نکرده‌ام و برای همه آنها احترام قائلم. اگر هم آنروز اینطور صحبت کردم، به خاطر خبری بود که روز مسابقه منتشر کردند که در جهت تضعیف تیم ملی بود.

وی ادامه داد: من اگر امروز از کمیته فوتسال بروم خدا را شکر می‌کنم و یک نفس راحت می‌کشم. اگر هم تا الان در این پست مانده‌ام به این خاطر است که دلم می‌خواهد فوتسال را  از حاشیه‌ها پاک کنم و آنرا تحویل صاحب لایقش بدهم و بروم. هر فرد دیگری جای من بود تا الان صدبار به خاطر فشارها و حاشیه‌هایی که هست، از این سمت کنار کشیده بود.

وی همچنین درباره عقب نشینی کمیته فوتسال و سرمربی تیم ملی از ادعای تماس با بازیکنان تیم ملی، تاکید کرد: من باز هم می‌گویم که با بازیکنان تماس گرفته نشد. اگر هم حرفی بود، بعد از بازی مطرح و تمام شد.

«آیا قبول دارید مطرح کردن چیزی که اثبات نشده، باعث آلوده شدن فضای فوتسال و تهمت‌زدن می‌شود؟» افتخاری درپاسخ به این سئوال، اظهار کرد: من با ناظم الشریعه صحبت کردم. به او گفتم یک مقدار صبر و حوصله بیشتری داشته باشد. به هر حال فوتسال و فوتبال ما حاشیه دارد که ما هم به آن عادت کرده‌ایم. این مسائل روی عملکرد ما تاثیری ندارد.

وی افزود: باید واقع بین باشیم. هیچ مربی ایرانی حاضر نیست با بازیکنان تیم ملی تماس بگیرد و بخواهد که در یک مسابقه کم‌کاری کنند چون در اینصورت تیم ملی کشورش آسیب می‌بیند. بازیکنان تیم ملی در بازی با روسیه کاملا جنگنده و محکم بازی کردند و مشکلی وجود نداشت.

رئیس کمیته فوتسال در ادامه در پاسخ به این سئوال که آیا مشکل لباس و امکانات تیم ملی حل شده است یا خیر، گفت: تیم ملی مشکل لباس نداشت! ما برای بازی با روسیه دو دست لباس تمرین و دو دست لباس بازی در اختیار ملی پوشان قرار دادیم. برای بازی با ایتالیا هم لباس جدا می‌دهیم.

افتخاری تاکید کرد: حالا قرار است هفته آینده با حضور ناظم الشریعه جلسه‌ای با علی کفاشیان درباره تیم ملی فوتسال داشته باشیم. اگر هم تیم در تمرین باشد، این جلسه بعد از بازی با ایتالیا برگزار می‌‌شود.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.