کد خبر : 47681
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 مهر 1394 - 9:38
-

نجفی:به دنبال عبور از تاسیسات هستیم تا به صدر جدول برسیم

نجفی:به دنبال عبور از تاسیسات هستیم تا به صدر جدول برسیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مدیر عامل باشگاه مس سونگون از برنامه ریزی و تلاش این مجموعه برای تقویت تیم فوتسال مس برای حضور موفق تر در نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر خبر داد. حامد نجفی با اعلام این مطلب افزود: بر اساس درخواست و نیازی که کادر فنی تیم به باشگاه اعلام

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مدیر عامل باشگاه مس سونگون از برنامه ریزی و تلاش این مجموعه برای تقویت تیم فوتسال مس برای حضور موفق تر در نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر خبر داد.

حامد نجفی با اعلام این مطلب افزود: بر اساس درخواست و نیازی که کادر فنی تیم به باشگاه اعلام کرده ، به دنبال جذب یک بازیکن خوب برای افزودن به تیم در نیم فصل دوم هستیم تا از این طریق بخشی از نقاط ضعف تیم را پوشش دهیم.
مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون در ادامه با ابراز رضایت از عملکرد و نتایج تیم فوتسال مس در نیم فصل نخست لیگ برتر خاطرنشان کرد: با وجود از دست دادن برخی امتیازات در نیم فصل اول ، عملکرد قابل قبولی داشته ایم و من در مجموع از عملکرد کادر فنی و بازیکنان راضی هستم چراکه قرار گرفتن در رده دوم جدول در بین تیم های مدعی بسیار نظیر تأسیسات دریایی ، گیتی پسند ، یاسین پیشرو ، منصوری ، حفاری ، دبیری و دیگران گویای عملکرد موفق تیمی ماست با این حال در نیم فصل دوم که رقابت ها حساس تر و فشرده تر خواهند بود به دنبال تداوم نتیجه گیری موفق و باقی ماندن در کورس قهرمانی با تأسیسات دریایی خواهیم بود تا با عبور از این تیم خوب به صدر جدول برسیم.
وی در عین حال کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر در فصل جاری را دور از دسترس ندانست و تصریح کرد: از این به بعد همه چیز دست خودمان است و مطمئن باشید مس در نیم فصل دوم روند موفقیت و نتیجه گیری خوب خود را تداوم خواهد بخشید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۷

با علی افظلی؟؟؟؟ خیلی خندیدیم