کد خبر : 47822
تاریخ انتشار : جمعه 24 مهر 1394 - 13:21
-

شمسایی: منتظر نیستم تا برای ناظم الشریعه اتفاقی بیفتد و جایش را بگیرم

شمسایی: منتظر نیستم تا برای ناظم الشریعه اتفاقی بیفتد و جایش را بگیرم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی درباره وضعیت تیم ‌ملی فوتسال، اظها‌ر کرد: اینکه تیم ‌ملی فوتسال با تیم‌های پر قدرت دنیا بازی تدارکاتی می‌کند فوق‌العاده‌ است و این موضوع نقطه عطفی برای رشته فوتسال است. وی درباره بازی تیم فوتسال ایران با ایتالیا و روسیه گفت: ایتالیا و روسیه تیم‌های

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی درباره وضعیت تیم ‌ملی فوتسال، اظها‌ر کرد: اینکه تیم ‌ملی فوتسال با تیم‌های پر قدرت دنیا بازی تدارکاتی می‌کند فوق‌العاده‌ است و این موضوع نقطه عطفی برای رشته فوتسال است.

وی درباره بازی تیم فوتسال ایران با ایتالیا و روسیه گفت: ایتالیا و روسیه تیم‌های پر قدرت دنیا هستند و همین که ما در یک کشور دیگر بازی می‌کنیم و از نظر ذهنی تیم آماده می‌شود، عالی است. این بازی‌ها برای رسیدن تیم به آمادگی برای حضور در جام ملت‌های آسیا بسیار خوب است. البته مدت زیادی برای انتخاب سرمربی صرف شد و زمان زیادی را از دست دادیم.

مربی تیم تاسیسات دریایی درباره انتخاب ناظم الشریعه و حمایت از او، اظها‌ر کرد: در حال حاضر به هر دلیلی محمد ناظم الشریعه انتخاب شده و همه باید به این مربی کمک کنند چون نتیجه‌ گرفتن تیم ملی برای کل جامعه فوتسال، نان‌آور است و باعث می‌شود که هم قراردادها بهتر شود و هم انگیزه باشگاه‌ها بیشتر شود. البته نقاط تاریکی هم وجود دارد که به خاطر آن نقاط تاریک محمد ناظم الشریعه رفت و برگشت. او معتقد است که باید قراردادش بسته شود و البته این حق طبیعی یک مربی است. وقتی کسی سکان تیم ‌ملی را در دست می‌گیرد حتما فشارهای حاشیه‌ای هم رویش وجود دارد و سرمربی تیم ‌ملی فوتسال می‌خواهد که امکاناتی داشته باشد و با آن امکانات تیم را جلو ببرد. البته ناظم الشریعه چیز زیادی هم نمی‌خواهد و به نظر من آمدن و رفتن به این شکل دیگر برای شخص او جالب نیست.

وی افزود: در حال حاضر نیز، ان‌شا‌ء‌الله قراردادش را می‌بندند و از شنبه هم کارش را شروع می‌کند. رابطه من با محمد خیلی خوب است، دوستش دارم و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.

شمسایی در پاسخ به این پرسش که به نظر شما چرا در این مدت قراردادی با محمد ناظم الشریعه نبسته‌اند، خاطر‌ نشان کرد: من معتقدم وقتی شخصی به جایی وارد می‌شود باید اول ثبت را با سند برابر کند بعد کارش را شروع کند. این نظر شخصی من است و منظورم به شخص خاصی نیست. باید اصولی را برای خود در نظر داشته باشیم. اگر ما قراردادمان را ببندیم با خیال راحت شروع به کار می‌کنیم. وقتی قرارداد نبندیم و شروع به کار کنیم و منتظر باشیم، کار سخت می‌شود. البته ناظم الشریعه می‌خواهد برای تمرین‌های تیم ملی زمان را از دست ندهد، از طرفی هم قرارداد نبستن یا مدت قرارداد، می‌تواند فکر را مشغول کند.

وی افزود: عامل اصلی اینکه خانواده فوتسال در سه سال اخیر نتیجه‌ خوبی نگرفت این است که جمع خوبی نداریم و از هم حمایت نمی کنیم. همه منتظر هستیم که یک نفر زمین بخورد تا خود به جایی برسیم. امروز اعلام می کنم که من، وحید شمسایی با تمام وجود از تیم ‌ملی فوتسال حمایت می‌کنم و تا جایی که از دستم بربیاید کمک می‌کنم تا تیم ملی، کادر فنی و بازیکنانش موفق باشد.

شمسایی با اشاره به ناکامی‌های گذشته و موفقیت‌های اخیر فوتسال، تصریح کرد: در باشگاه‌های آسیا بعد از سه سال ناکامی، تیم تاسیسات دریایی اول شد و ما یک گام جلو آمدیم و با قهرمانی تیم فوتسال بانوان نیز گام دیگری به جلو برداشتیم. اگر فدراسیون فو‌تبا‌ل، افتخاری، کادرفنی و بازیکنان توانمندمان همه یک دل شویم و در قهرمانی آسیا و بازی‌های مقدماتی جا‌م جها‌نی نتیجه‌ بگیریم سومین افتخار را در یک سال رقم زده‌ایم و آن سه سال ناکامی از بین می‌رود.

وی افزود: من معقتدم که همه باید برای موفقیت این رشته تلاش کنیم. در حال حاضر حداقل در این نیم فصل من از همه بیشتر ضرر می‌کنم چون همه تیم‌ها در ریکاوری هستند و در این زمان باید نقاط ضعف و قوت‌شان را پیدا کنند، ولی پنج – شش تا از بازیکنان من در اختیار تیم ‌ملی هستند. البته از این موضوع ناراحت نیستم چون اولویت اول و حتی اولویت دوم‌ام تیم ‌ملی است.

سرمربی تیم تاسیسات دریایی در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد فدراسیون و شخص افتخاری راضی است، توضیح داد: درباره عملکرد افتخاری باید هیات رییسه و رییس فدراسیون فو‌تبا‌ل نظر دهد و من فقط یک سرمربی و شخصی فوتسالی هستم. درست است که نقاط ضعفی داشتیم و مربی تیم ‌ملی دیر انتخاب شد، ولی الان هم که کار شروع شده بازی‌های تدارکاتی مناسبی گذاشته‌اند. من معقتد هستم که فوتسال ما اگر بخواهد به جایگاه اصلی‌اش برسد باید از سوی فدراسیون و کمیته‌ فوتسال خیلی بیش از این حمایت شود.

شمسایی ا‌د‌ا‌مه‌ داد: واقعیت این است امکاناتی که برای تیم فوتسال ما وجود دارد در حد یک تیمی که مقام ششم دنیا را دارد نیست و ما مشکل سخت افزاری داریم. البته در فوتسال یک چیز خیلی خوب داریم و آن لیگ ما است. لیگ ما بسیار خوب است و هر سال بازیکنانی مستعد وارد لیگ می‌شوند و خدا کند این مستعد بودن بازیکنان، خروجی خوبی هم داشته باشد.

او در پاسخ به این سوال که با شما صحبتی شده که در آینده نزدیک جای ناظم الشریعه را در تیم ‌ملی بگیرید، گفت: تا قبل از این که محمد ناظم الشریعه برای سرمربیگری تیم ‌ملی بیاید جلسات متعددی با مسئولان داشتم، ولی وقتی باشگاه تاسیسات دریایی قبول نکرد، دیگر به این موضوع فکر نمی‌کنم. من هم ننشسته‌ام تا خدای نکرده برای ناظم الشریعه اتفاقی بیفتد و آنقدر کوچک نیستم که به دنبال این حرف‌ها باشم. این که افتخاری از من حمایت کرده نظر شخصی‌اش است. من از روز اول گفته‌ام و صد سال دیگر هم خواهم گفت که اگر قرار باشد جایی بیایم با گروه‌ام، با تمام وجود و با قدرت می‌آیم و برنامه‌ام هم دراز مدت خواهد بود و اول هم قرارداد می‌بندم و این طور نیستم که قرارداد نبسته و بر‌نامه‌ریزی نشده جایی بروم و این موضوع را در این چند سال نشان داده‌ام و اصلا و ابدا هم منتظر نیستم که اتفاق برای ناظم الشریعه رخ دهد. در حال حاضر هر کاری از دستم بر بیاید برای فوتسال انجام می‌دهم چون خودم را جزیی از فوتسال می‌دانم.

وی تاکید کرد : فراموش نشود که این فوتسال است که ما را بزرگ کرده نه ما فوتسال را. پس فوتسال است که ما را به جلو هدایت می‌کند و باید برای این رشته، همه وجودمان را بگذاریم. همه حرف‌هام این است که برای موفقیت تیم ‌ملی فوتسال باید تلاش کنیم چون موفقیت تیم ‌ملی موفقیت همه ما است.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۸

وحید خان بسه دیگه در مورد تیم ملی صحبت نکن ، سایت پایگاه خبری هم به جز شما ، شماره تلفن مربی دیگری نداره

..... جمعه , ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۹

ازش میپرسن اینم جواب میده
انقد به این بنده خدا تهمت ناروا زدن که مجبوره از خودش دفاع کنه

نام ... شنبه , ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸

عخییییییییی چقدر راست میگه این شمسایی

محمد یکشنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷

به این جملات آقای شمسایی توجه کنید= البته مدت زیادی برای انتخاب سرمربی صرف شد و زمان زیادی را از دست دادیم.(زیر سوال بردن کمیته ی فوتسال)
در حال حاضر به هر دلیلی محمد ناظم الشریعه انتخاب شده و همه باید به این مربی کمک کنند چون نتیجه‌ گرفتن تیم ملی برای کل جامعه فوتسال، نان‌آور است و باعث می‌شود که هم قراردادها بهتر شود و هم انگیزه باشگاه‌ها بیشتر شود.( به هر دلیلی انتخاب سرمربی یعنی دلایل فنی نداشته یا صلاحیت ها مبهمه) ( فوتسال ملی باعث نان آوری میشه، یعنی فقط پول غرور و افتخار ملی هیچ)
وی افزود: در حال حاضر نیز، ان‌شا‌ء‌الله قراردادش را می‌بندند و از شنبه هم کارش را شروع می‌کند. رابطه من با محمد خیلی خوب است، دوستش دارم و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.( یعنی مشکل سرمربی فعلی فقط پول، زمان قرارداده، آقای شمسایی خیلی سرمربی تیم ملی را دست داره)
وی افزود: عامل اصلی اینکه خانواده فوتسال در سه سال اخیر نتیجه‌ خوبی نگرفت این است که جمع خوبی نداریم و از هم حمایت نمی کنیم. ( کل زحمات فوتسال و تیم ملی را زیر سوال میبرد در حالیکه همه میدانیم که تیم ملی در دوران خسوس پوست انداخته و جوان شده)
امروز اعلام می کنم که من، وحید شمسایی با تمام وجود از تیم ‌ملی فوتسال حمایت می‌کنم و تا جایی که از دستم بربیاید کمک می‌کنم تا تیم ملی، کادر فنی و بازیکنانش موفق باشد.( چرا دست رد به سینه ی سرمربی تیم ملی زدی و دعوتش را رد کردی؟)( آقای شمسایی یه جمله ی معروف داره که در جمعی مطرح کرده، وقتی از اوج سخت کوشی و آمادگیش میگویند، اایشان جواب میده: من فقط برای تیمی که خودم مربی اش هستم اینطور بازی میکنم و برای پدرم هم اینکارو نمیکنم.)
من از روز اول گفته‌ام و صد سال دیگر هم خواهم گفت که اگر قرار باشد جایی بیایم با گروه‌ام ( اینکه میگویند شمسایی باند باز است و برای خودش مافیا تشکیل داده صحت دارد، مگر گروه فعلی تیم ملی را آقای ناظم الشریعه پیشنهاد داده، در حالیکه همگی از بهترینهای فوتسال هستند و کارنامه دار هستند)، با تمام وجود و با قدرت می‌آیم و برنامه‌ام هم دراز مدت خواهد بود و اول هم قرارداد می‌بندم و این طور نیستم که قرارداد نبسته و بر‌نامه‌ریزی نشده جایی بروم و این موضوع را در این چند سال نشان داده‌ام و اصلا و ابدا هم منتظر نیستم که اتفاق برای ناظم الشریعه رخ دهد. در حال حاضر هر کاری از دستم بر بیاید برای فوتسال انجام می‌دهم چون خودم را جزیی از فوتسال می‌دانم.( اما جملاتی که به مصطفی نظری گفت این بود)