کد خبر : 47885
تاریخ انتشار : شنبه 25 مهر 1394 - 13:08
-

آخرین وضعیت مصدومان تیم ملی

آخرین وضعیت مصدومان تیم ملی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم ملی فوتسال از آخرین وضعیت مصدومان تیم ملی گفت. محمد ناظم الشریعه در این خصوص گفت: بازیکنان در شرایط خوبی بسر می برند و صرفا حمید احمدی از ناحیه قوزک پا دچار مصدومیت است و اصغر حسن زاده از ناحیه کمر احساس کمی درد دارد که شرایط کلی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم ملی فوتسال از آخرین وضعیت مصدومان تیم ملی گفت.
محمد ناظم الشریعه در این خصوص گفت: بازیکنان در شرایط خوبی بسر می برند و صرفا حمید احمدی از ناحیه قوزک پا دچار مصدومیت است و اصغر حسن زاده از ناحیه کمر احساس کمی درد دارد که شرایط کلی آنها خوب است و مشکلی برای حضور در دیدار مقابل ایتالیا ندارند.

سرمربی تیم ملی در مورد زمان پرواز تیم ملی به ایتالیا هم گفت:وی تاکید کرد: برای برگزاری دیدار دوستانه مقابل ایتالیا ساعت ۲ بامداد فردا عازم میلان می شویم و پس از راهی فلورانس خواهیم شد. تمام تلاش خود را بکار می گیریم تا بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم و بدون شک مهمترین هدف ما عدم تکرار اشتباهات بازی مقابل روسیه است. در واقع هدف ما از بازی مقابل روسیه و بازی پیش رو مقابل ایتالیا، پیدا کردن نقاط ضعف تیم است که تعدادی از آن را در دیدار مقابل روسیه متوجه شدیم و هم اکنون همه تمرکز خود را برای عدم تکرار اشتباهات آن دیدار  بکار خواهیم گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.