کد خبر : 48731
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 آبان 1394 - 18:35
-

شکست تیم‌ملی بانوان ایران در بازی اول با روسیه

شکست تیم‌ملی بانوان ایران در بازی اول با روسیه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، اولین دیدار دوستانه تیم‌های ملی بانوان ایران و روسیه در تهران برگزار شد که بانوان کشورمان در مصاف با روسیه قدرتمند علیرغم انجام بازی خوب تن به شکست سه بر یک دادند تا برای جبران چشم به بازی دوم بدوزند. در این بازی ابتدا در دقیقه۸ دانیلوف بر روی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، اولین دیدار دوستانه تیم‌های ملی بانوان ایران و روسیه در تهران برگزار شد که بانوان کشورمان در مصاف با روسیه قدرتمند علیرغم انجام بازی خوب تن به شکست سه بر یک دادند تا برای جبران چشم به بازی دوم بدوزند.

در این بازی ابتدا در دقیقه۸ دانیلوف بر روی یک ضربه سر ضرب کرنر روسیه را پیش انداخت، اما خطای هند بازیکن ایران در محوطه شش قدم در دقیقه ۱۴ روس‌ها را صاحب یک پنالتی کرد تا ماریا فیلیسوفا زننده دومین گل تیمش لقب بگیرد.

334

در نیمه دوم بازی اما بانوان ایران بهتر ظاهر شده و در دقیقه۲۳ با توپ ربایی خسروی در میانه میدان و در مصاف تک به تک با گلر روسیه گل اول ایران به ثمر رسانده شد. اما این پایان کار نبود و در دقیقه ۳۲ روس‌ها توسط مرکولوف گل سوم خود را نیز به ثمر رساندند.

Iran vs. Russia

دقیقه ۳۸ بازی که با بازی پنج نفره تیم‌ملی بانوان ایران همراه بود با دو گل یکی برای ایران و یکی برای روسیه همراه شد تا در نهایت این بازی با نتیجه ۴ بر ۲ به سود تیم‌ملی بانوان روسیه به پایان برسد.

گفتنی است دومین دیدار دوستانه تیم‌های ملی بانوان ایران و روسیه عصر فردا در ساعت ۱۶:۳۰ برگزار خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.