کد خبر : 48686
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 آبان 1394 - 10:56
-

لیگ فوتسال در آستانه تغییرات/ انصراف کاشی نیلو از لیگ جدی‌تر شد

لیگ فوتسال در آستانه تغییرات/ انصراف کاشی نیلو از لیگ جدی‌تر شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم کاشی نیلوی اصفهان که فصل گذشته موفق شد از لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود کند، در نیم فصل اول لیگ برتر نتایج بسیار ضعیفی گرفت و با دو برد، یک مساوی و ۱۰ باخت در انتهای جدول رده بندی قرار گرفت. نتایج ضعیف این تیم در کنار

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم کاشی نیلوی اصفهان که فصل گذشته موفق شد از لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود کند، در نیم فصل اول لیگ برتر نتایج بسیار ضعیفی گرفت و با دو برد، یک مساوی و ۱۰ باخت در انتهای جدول رده بندی قرار گرفت.

نتایج ضعیف این تیم در کنار اختلافات بین کارخانه و مسئولان باشگاه در نهایت باعث کنار گذاشتن محمدعلی طالبی مدیرعامل باشگاه شد تا این تیم در آستانه شروع نیم فصل دوم، دستخوش تغییرات زیادی شود و حتی احتمال کنارکشیدن از لیگ برای این تیم قوت بخشیده شود.

طالبی در این خصوص گفت: چند روزی است که دیگر مدیرعامل نیستم. ما اختلافاتی داشتیم و تقریبا خودم تصمیم گرفتم از مدیرعاملی کنار بروم!

وی درباره وضعیت نامشخص تیم کاشی نیلو برای تیمداری در لیگ برتر، تاکید کرد: من که دیگر به تیم بر نمی‌گردم ولی امروز یا فردا همه چیز مشخص می‌شود. حتی ممکن است تیم از لیگ برتر انصراف بدهد.

این  اتفاق در حالی رخ خواهد داد که کاشی نیلو بعد از صعود به لیگ برتر هم یک مشتری جدی از شهر شیراز داشت و بین مسئولان کارخانه و مسئولان باشگاه برای واگذاری امتیاز تیم اختلافاتی بوجود آمد. به نظر می‌رسد با تجربه نیم فصل اول، بحث انصراف کاشی نیلو از لیگ برتر و یا واگذاری امتیاز آن جدی‌تر باشد تا لیگ، امسال هم از این تغییرات در امان نماند!

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷

با وجود رضا صادقی این تیم منحل بشه خیلی بهتره
اقای صادقی آبروی فوتسال اصفهان را بردی این حرکت های زشتی که انجام میدی به ضرر بچه های اصفهان
زنگ زدن به سرپرست تیم که بهش بگی کارت بازیکنان را نده
زنگ زدن به بازیکنان مصدوم که مدارک پزشکی را ندیند
زنگ زدن به ابراهیم حسینی و بقیه بازیکنان
راستی اقای صادقی میخواستی بری تبریز چی شد
یادت باشه که حسین افضلی تو را به شاگردی خود هم قبول نمیکنه

طرفداران رضا صادقی دوشنبه , ۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸

تنها کسی ک تو استان خوش حال ب انحلال این تیم میشه رضا صادقیه.من نمیدونم چ زحمتی برا این تیم کششید.بابا ول کن برو دنبال تدریسسس

نام ... دوشنبه , ۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴

اقای صادقی دیگه کم کم هم باید از هیت فوتبال بری چون اقای ابرقویی هم داره میره از حالا به فکر نیک اندیش باش برای اداره کردن پمپ گازهای سطح شهر

نام ... سه شنبه , ۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰:۲۵

بایدم قبول نکنه چون رضا صادقی شرافتشا با پول عوض نکنه