کد خبر : 48800
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 آبان 1394 - 16:31
-

اردلان: مشکلی برای همراهی تیم ملی در گواتمالا ندارم

اردلان: مشکلی برای همراهی تیم ملی در گواتمالا ندارم
کاپیتان تیم ملی فوتسال زنان ایران گفت: خوشبختانه مشکلی برای همراهی تیم ملی فوتسال زنان در مسابقات جام جهانی کوچک گواتمالا ندارم و امیدوارم با حمایت ها و هماهنگی های فدراسیون فوتبال به این رقابت ها اعزام شوم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،نیلوفر اردلان در حاشیه نخستین دیدار دوستانه تیم های ملی فوتسال زنان ایران و روسیه گفت: “مدارکم همراه با سایر بازیکنان به فدراسیون فوتسال گواتمالا ارسال شده است و خوشبختانه هیچ مشکلی نیز برای همراهی و حضور در کشور گواتمالا ندارم.”

وی در خصوص دیدار دوستانه دو تیم ایران و روسیه نیز اظهار داشت:” بازی بسیار خوبی بود و ترکیب تیم ملی روسیه ترکیبی از تجربه و جوانی بود و همین مساله باعث شد تا بازی با نشاط تری را برابر ما به نمایش بگذارند.”
وی کادر فنی تیم ملی فوتسال زنان روسیه را تیمی باتجربه توصیف کرد و گفت: “تیم ملی روسیه با این کادر فنی عنوان سوم جهان را کسب کرده است و قطعا فردا نیز برابر روسیه بازی سختی پیش روی داریم.”

اردلان تمرینات تیم ملی فوتسال را منسجم خواند و ابراز امیدواری کرد تا زمان بازی های گواتمالا تیم ملی به شرایط مورد نظر دست پیدا کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس سه شنبه , ۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱

شما که از بازیهای ملی خداحافظی کرده بودید

سهيلا سه شنبه , ۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۲

با عرض سلام و خسته نباشید
کاپیتان تیم ملى فوتسال خانم نسیمه غلامى هستند. و خانم اردلان فقط یک دوره در دوره هاى پیشین کاپیتان بودند. براى یک وب سایت رسمى خوب نیست که اطلاعات غلط در اختیار مردم بگذاره. و همین طور این اجحاف در حق کاپیتان با غیرت کلیدى و متعصب تیم ملى ماست که نام فرد دیگه اى به جاى ایشون برده بشه
با تشکر