کد خبر : 48789
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 آبان 1394 - 13:50
-

باطنی: هیات فوتبال اصفهان سنگ‌اندازی می‌کند/هنوز منحل نشده‌ایم!

باطنی: هیات فوتبال اصفهان سنگ‌اندازی می‌کند/هنوز منحل نشده‌ایم!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا باطنی  درباره اینکه اعلام کرده بود تیم کاشی نیلوی اصفهان منحل شده و دیگر در لیگ برتر فوتسال بازی نخواهد کرد گفت: ما فعلا منتظر کمک از سوی هیات فوتبال اصفهان هستیم. وی درباره اینکه آیا این کمک‌ها مالی است یا خیر؟، تاکید کرد: نمی‌توانم این موضوع را باز

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا باطنی  درباره اینکه اعلام کرده بود تیم کاشی نیلوی اصفهان منحل شده و دیگر در لیگ برتر فوتسال بازی نخواهد کرد گفت: ما فعلا منتظر کمک از سوی هیات فوتبال اصفهان هستیم.

وی درباره اینکه آیا این کمک‌ها مالی است یا خیر؟، تاکید کرد: نمی‌توانم این موضوع را باز کنم که این کمک‌ها مالی است یا خیر؛ قول و قرارهایی با هیات فوتبال اصفهان داشتیم که هنوز عملی نشده است.

عضو هیات مدیره باشگاه کاشی نیلو در پاسخ به این سئوال که «آیا تیم کاشی نیلو را باید منحل شده دانست یا خیر؟» تصریح کرد: نمی‌توانم جواب صریحی به این سئوال بدهم! قصد ندارم این موضوع را باز کنم و سر موقع حرفهایم را خواهم زد. ما الان در حال رایزنی هستیم و معتقدیم به تیم کاشی کم لطفی شده است.

وی درباره اینکه علی اکبر ابرقویی نژاد رئیس هیات فوتبال اصفهان اعلام کرده کمک مالی وظیفه هیات فوتبال نیست و در سایر موارد از کمک به تیم کاشی نیلو دریغ نشده است، گفت: من این موضوع که به تیم کاشی نیلو برای برگزاری مسابقات کمک شده است را تکذیب می‌کنم. همه کارها را خودمان انجام دادیم. ضمن اینکه درخواست کمک ما از هیات فوتبال اصفهان، مالی نبود. هیات فوتبال قرار بود اسناد و مدارکی را برای انتقال تیم به ما بدهد که تا الان این کار را نکرده است.

باطنی ادامه داد: هیات فوتبال اصفهان در چارچوب وظایف خودش کاری انجام نداده است و ما منتظریم تا آنها برادری‌شان را ثابت کنند و دست به قلم ببرند. متاسفانه آنها تا الان برای ما سنگ اندازی کرده‌اند.

وی درباره جزئیات اسناد و مدارک باشگاه و وظیفه هیات فوتبال، خاطرنشان کرد: ما از دسته یک به لیگ برتر آمدیم ولی هیات فوتبال می‌گوید امتیاز تیم برای این هیات است. خب اگر امتیاز باشگاه ما برای هیات فوتبال است، ما کنار می‌رویم و خودشان بیایند هزینه کنند. نمی‌شود باشگاه برای هیات فوتبال باشد و ما میلیاردی برای آن هزینه کنیم.

عضو هیات مدیره باشگاه کاشی نیلو در پایان گفت: هنوز امتیاز تیم کاشی نیلو به ما منتقل نشده است. هیات فوتبال باید نامه‌ای در این خصوص به ما بزند دال بر اینکه باشگاه کاشی نیلو برای ما باشد ولی ما هنوز چنین نامه‌ای دریافت نکرده‌ایم و آنها کمکی نکرده‌اند.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.