کد خبر : 48770
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 آبان 1394 - 10:43
-

تماشای رایگان دربی مشهد

تماشای رایگان دربی مشهد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، گذشته از ۶ دیداری که در شهرهایی جز مشهد برگزار می شود، امروز دیداری حساس و جذاب بین دو تیم مشهدی لیگ از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در سالن شهید بهشتی مشهد آغاز خواهد شد؛ دیداری که بنا بر اعلام باشگاه فرش آرا تماشای آن برای علاقه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، گذشته از ۶ دیداری که در شهرهایی جز مشهد برگزار می شود، امروز دیداری حساس و جذاب بین دو تیم مشهدی لیگ از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در سالن شهید بهشتی مشهد آغاز خواهد شد؛ دیداری که بنا بر اعلام باشگاه فرش آرا تماشای آن برای علاقه مندان به فوتسال رایگان است.
فرش آرا و فردوسی که از لیگ گذشته سابقه برگزاری دربی فوتسالی های لیگ در مشهد را در کارنامه دارند تا اینجا سه دربی را برگزار کرده اند که سهم فردوسی دو و فرش آرایی ها یک پیروزی از این سه رویارویی بوده است. این دو تیم امروز این فرصت را خواهند داشت تا در چهارمین دربی مشهد برابر یکدیگر صف آرایی کنند.
فارغ از موقعیتی که فرش آرا و فردوسی در جدول رده بندی و شرایطی که در حال حاضر دارند، بی شک نتیجه دربی مشهد برای مشهدی های لیگ فوتسال اهمیتی دو چندان دارد. فرش آرا که دور رفت لیگ را با شرایط مناسبی پشت سر نگذاشته است و در حال حاضر تنها با ۱۰ امتیاز در رده سیزدهم و در خطر سقوط قرار دارد، یکی از دو دیداری را که دور رفت پیروز از زمین خارج شده است، در همین دربی به دست آورده است؛ پیروزی که در نهایت با برتری چهار بر یک فرش آرایی ها رقم خورد.
با این شرایط پیش بینی نتیجه این دیدار برای هر کسی چندان ساده نخواهد بود. در سوی دیگر فردوسی که نتایج ابتدا و اواسط نیم فصل اولش حتی این تیم را تا رده چهارم جدول هم بالا کشیده بود، برای جبران شکست دور رفت و حفظ و افزایش برتری هایش در دربی فوتسالی های مشهد به هر دری خواهد زد تا بلکه بتواند رقم برتری هایش بر فرش آرا را به عدد ۳ برساند.فردوسی در پایان نیم فصل اول با ۱۶ امتیاز در رده هشتم جدول لیگ برتر فوتسال قرار گرفت.
نکته قابل توجه در خصوص دربی مشهد خط تیره ای است که مقابل تعداد تساوی های این دیدار ثبت شده و تاکنون پاک نشده است؛ این یعنی بر خلاف بیشتر دربی ها که تیم ها ابتدا به فکر نباختن هستند در دربی فوتسالی های مشهد تا اینجا هر دو تیم فرش آرا و فردوسی تمایل به پیروزی داشتند تا نباختن و نتیجه تساوی.
منبع:قدس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.