کد خبر : 48775
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 آبان 1394 - 10:42
-

دعوت بانوی ایرانی برای قضاوت در تورنمنت جهانی فوتسال بانوان

دعوت بانوی ایرانی برای قضاوت در تورنمنت جهانی فوتسال بانوان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، هکتور آراگون- مدیر اداری فدراسیون فوتبال گواتمالا با ارسال نامه ای به دکتر علیرضا اسدی از دعوت مریم پورجعفریان جهت قضاوت در دیدارهای سومین تورنمنت جهانی فوتسال بانوان ۲۰۱۵ خبر داد. وی در نامه خود نوشت: بدینوسیله اعلام می کنم که با توجه به برگزاری سومین تورنمنت جهانی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، هکتور آراگون- مدیر اداری فدراسیون فوتبال گواتمالا با ارسال نامه ای به دکتر علیرضا اسدی از دعوت مریم پورجعفریان جهت قضاوت در دیدارهای سومین تورنمنت جهانی فوتسال بانوان ۲۰۱۵ خبر داد.

وی در نامه خود نوشت: بدینوسیله اعلام می کنم که با توجه به برگزاری سومین تورنمنت جهانی فوتسال بانوان ۲۰۱۵ به میزبانی گواتمالا که از ۱ لغایت ۹ آذرماه ۹۴ خواهد بود، این فدراسیون از مریم پورجعفریان به عنوان نماینده ایران جهت قضاوت در دیدارهای فوق دعوت می کند.
مسئول اداری فدراسیون فوتبال گواتمالا در ادامه نامه افزود: فیفا در نظر دارد تا پیش از برگزاری مسابقات در روزهای ۲۹ آبان لغایت ۱ آذرماه دوره های آماده سازی داوران را برگزار کند. بدین منظور کلیه دعوت شدگان باید از ۲۸ آبان ۹۴ در گواتمالا حضور پیدا کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.