کد خبر : 48838
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 آبان 1394 - 18:31
-

سلیمانی: بازیکنان جوان کمک بزرگی به پیروزی‌مان مقابل روسیه کردند

سلیمانی: بازیکنان جوان کمک بزرگی به پیروزی‌مان مقابل روسیه کردند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فروزان سلیمانی پس از برد شاگردانش مقابل تیم ملی فوتسال روسیه اظهار داشت: من خوشحالم دو بازی خوب را با تیم ملی روسیه که عنوان سومی جهان را یدک می‌کشد، برگزار کردیم. تیم ملی روسیه تیم حرفه‌ای است و بازیکنانی پرانرژی دارد. وی ادامه داد: روز گذشته در بازی اول

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فروزان سلیمانی پس از برد شاگردانش مقابل تیم ملی فوتسال روسیه اظهار داشت: من خوشحالم دو بازی خوب را با تیم ملی روسیه که عنوان سومی جهان را یدک می‌کشد، برگزار کردیم. تیم ملی روسیه تیم حرفه‌ای است و بازیکنانی پرانرژی دارد.

وی ادامه داد: روز گذشته در بازی اول شاگردانم خسته ظاهر شدند و تیم در حفظ توپ مشکل داشت اما در بازی امروز توانستیم از فضاها به بهترین شکل استفاده کنیم و تیم روسیه را بالاخره شکست بدهیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان یادآور شد: تیم ملی روسیه یکی از تیم‌های قوی دنیاست و امکان دارد در رقابت‌‌های جام جهانی با این تیم همگروه شویم به همین دلیل بازی با این تیم خیلی به نفع ما بود.

سلیمانی افزود: از امروز بازیکنان تیم ملی در اختیار لیگ قرار می‌گیرند و با تیم‌های باشگاهی خود به تمرین می‌پردازند و در صورت فراهم شدن اعزام تیم ملی به رقابت‌های جام جهانی گواتمالا اردوی خود را برگزار می‌کنیم تا آماده رقابت‌های جام جهانی شویم.

وی ادامه داد: دو بازی برگزار شده را آنالیز می‌کنیم و نقاط ضعف و قوت بازیکنان را بررسی می‌کنیم.

سلیمانی به بازیکنان جوانی که امروز در بازی حضور داشتند اشاره کرد و گفت: ما در این بازی سعی کردیم از بازیکنان جوان استفاده کنیم و این بازیکنان بسیار خوب ظاهرا شدند و نقش مهمی در پیروزی تیم داشتند. به طور حتم در رقابت‌های جام جهانی نیز از بازیکنان جوان در کنار بازیکنان با تجربه استفاده خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان افزود: علت اینکه در بازی دیروز از بازیکنان جوان استفاده نکردیم این بود که می‌خواستیم با استفاده از بازیکنان باتجربه تیم روسیه را شکست دهیم که متاسفانه اشتباهات داوری و خستگی بازیکنان باعث شد مقابل روسیه شکست بخوریم با این وجود از برگزاری این دو بازی دوستانه خوشحالم و به تیم روسیه تبریک می‌گویم که بازیکنان حرفه‌ای را در اختیار دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس پنجشنبه , ۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۴

خانم سلیمانی فکر کنید که ما از چیزی خبر نداریم وبا اعتماد به نفس صحبت کنید . آقای صانعی عزیز سپاسگزاریم بابت ارنج بازی دوم با روسیه که باعث پیروزی شد