کد خبر : 48983
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 آبان 1394 - 16:30
-

اعتدادی:ژاپن ۱۰ برابر ایران هزینه کرده و می کنند/ می توانیم در جمع برترین های جهان باشیم

اعتدادی:ژاپن ۱۰ برابر ایران هزینه کرده و می کنند/ می توانیم در جمع برترین های جهان باشیم
بازیکن تیم ملی فوتسال زنان ایران با بیان اینکه بازیکنان در بهترین شرایط آمادگی قرار دارند، گفت: با این سطح از روحیه و انگیزه تیم ایران می تواند در جمع چهار تیم برتر جهان قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فاطمه اعتدادی گفت: اگر ما ۱۰۰ میلیون تومان برای آماده سازی تیم هزینه کردیم تا قهرمان آسیا شدیم، سایر کشورها از جمله ژاپن ۱۰ برابر ایران هزینه کرده و می کنند، اما آنچه که موجب موفقیت تیم ملی فوتسال زنان ایران شد، انگیزه و غیرت بازیکنان است که همین ویژگی ها در گواتمالا نیز کمک می کند تا بهترین عملکرد را ارائه کنیم.
مسابقات فوتسال جام جهانی کوچک امسال از دوم تا هشتم آذر ماه به میزبانی گواتمالا برگزار می شود و در حالی که کمتر از یک ماه تا آغاز این رقابت ها مانده است، هنوز روادید بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فوتسال زنان ایران برای حضور در این رقابت ها صادر نشده است.
وی حضور تیم ملی فوتسال زنان در گواتمالا را در افزایش توان و تجربه تیم ملی بسیار موثر دانست و گفت: در رقابت های جام جهانی مقابل برترین های جهان به میدان می رویم و این چیزی نیست که در طول سال به سادگی برای فوتسال زنان امکانپذیر باشد.
مهاجم تیم ملی فوتسال زنان در خصوص دو دیدار دوستانه تیم های ملی ایران و روسیه و نتایج آن گفت: باخت ایران در نخستین دیدار دوستانه به دلیل جدی نگرفتن بازیکنان و تیم حریف بود زیرا این تفکر که روسیه از بازیکنان جوان و بی تجربه ای استفاده می کند، مانع ارائه عملکرد خوب تیم ایران شد و بازیکنان با تمام توان و انگیزه مقابل حریف به میدان نرفتند.
وی ادامه داد: متاسفانه اولین گل تیم روسیه تمرکز تیمی ایران را بر هم زد و نتوانستیم خودمان را جمع و جور کنیم و اشتباهات فردی زیاد هم ما را از پیروزی در این دیدار دور کرد.
اعتدادی پیروزی ایران در دومین دیدار دوستانه مقابل روسیه را به دلیل ریکاوری بهتر دانست و گفت: تیم ایران در این دیدار حریف را جدی گرفت و به موفقیت دست یافت.
به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتسال زنان ایران در نخستین دیدارش مقابل تیم ملی فوتسال زنان روسیه بازی را با نتیجه چهار بر دو واگذار کرد، اما بازی دوم را با نتیجه چهار بر صفر از حریف برد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.