کد خبر : 48891
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 آبان 1394 - 9:30
-

افتخاری:سرسخت ترین حریف مان در گرندپریکس کلمبیاست/جایگاهم در داخل کمیته فوتسال مستحکم است

افتخاری:سرسخت ترین حریف مان در گرندپریکس کلمبیاست/جایگاهم در داخل کمیته فوتسال مستحکم است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا افتخاری گفت: پس از برگزاری هفته دوم لیگ برتر فوتسال تیم ملی فوتسال کشورمان عازم مسابقات گرندپریکس برزیل خواهد شد و در آن لیگ برتر برای زمان ۱۲ روز تعطیل می شود. وی گفت: این مسابقات اهمیت زیادی دارد. سرسخت ترین حریف ما تیم کلمبیاست که اگر بتوانیم از

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا افتخاری گفت: پس از برگزاری هفته دوم لیگ برتر فوتسال تیم ملی فوتسال کشورمان عازم مسابقات گرندپریکس برزیل خواهد شد و در آن لیگ برتر برای زمان ۱۲ روز تعطیل می شود.
وی گفت: این مسابقات اهمیت زیادی دارد. سرسخت ترین حریف ما تیم کلمبیاست که اگر بتوانیم از سد این تیم بگذریم می توانم به جرات بگویم که تا فینال این مسابقات پیش خواهیم رفت.
رئیس کمیته فوتسال ادامه داد: در این مسابقات تیم هایی چون اسپانیا به خاطر برگزاری مسابقات لیگ خود حضور ندارند.
افتخاری گفت: پس بازگشت از مسابقات گرندپریکس تیم ملی ایران سه روز استراحت خواهد کرد و بعد آن لیگ برتر فوتسال پیگیری می شود.
وی در پاسخ به این سوال که آیا جایگاه شما در راس کمیته فوتسال متزلزل است یا خیر؟ افزود: با برگزاری مسابقات خوب لیگ فوتسال و قهرمانی های پیاپی در بخش بانوان و آقایان در آسیا رضایت علاقه مندان به فوتسال را برآورده کردیم، به همین دلیل جایگاهم در داخل کمیته فوتسال مستحکم است و انچه آن رارا متزلزل نشان می دهد حواشی فوتسال ایران است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.