کد خبر : 48893
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 آبان 1394 - 9:32
دسته‌بندی نشده
-

فلاح:به بازی زیبا امتیاز نمی دهند/نبود بازیکنان اثرگذارمان مشکل ساز شد

فلاح:به بازی زیبا امتیاز نمی دهند/نبود بازیکنان اثرگذارمان مشکل ساز شد
سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز گفت: به بازی زیبا وخوب امتیاز نمی دهند وباید در مقابل حریفان خود هوشمندانه تر بازی کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا فلاح پس از شکست ۴ بر ۳ خانگی تیمش مقابل گیتی پسند اصفهان گفت: در این دیدار بازی را خوب شروع نکردیم و تیم حریف با استفاده از بازیکنان با کیفیت خود توانست ۴ گل به ما بزند اما در ادامه هر چه بازی به جلوتر رفت جوانان ما خودباوری بیشتری پیدا کردند و اگر زمان اجازه می داد می توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم.

وی افزود: ما باید از تجربه نیم فصل اول بیشتر استفاده کنیم و اجازه ندهیم حریفان به راحتی به گل برسند در عین حال تلاش مضاعف شاگردانم برای جبران نتیجه را ارج می نهم و معتقدم آنها با تمام توان برای کسب نتیجه لازم تلاش کردند.

فلاح با بیان اینکه تیمش امروز مهره های اثرگذاری را نداشت گفت: نبود بهترین گلزن تیم و چند بازیکن اثر گذار تیم برای ما مشکل ساز شد وامیدوارم در بازی های آینده با تمام توان مقابل حریفان قرار بگیریم.

وی در پایان با تبریک این برد به تیم گیتی پسند گفت: آنها از بازیکنان با کیفیتی بهره می برند وخوشحالم که مقابل این تیم نمایش خوبی داشتیم هر چند اگر امتیاز خانگی را کسب می کردیم خوشحال تر می شدم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوتسال چهارشنبه , ۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵

با سلام.
خدمت سر مربی عزیز مقاومت عرض کنم که آیا واقعا تیم ات زیبا بازی کرد؟تیم شما اصلا اوت و کرنر بلد نبود که بزنه؟بله به یه مربی و تیم ترسو امتیاز نمیدن؟تازه تیم شما هم شانس آورد که گلهای بیشتری نخورد؟من فکر میکنم شما باید یه بار فیلم بازی رو ببینی که زیبا بازی کردید؟تیم گیتی وقتی توپ داشت مقاومت هیچ برنامه ای برای گرفتن توپ نداشت و تو زمین خودتون بودید.
امیدوارم تیم مقاومت بتونه تو لیگ بمونه.

واقع بین جمعه , ۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۲

سلام
شکر خدا توی کرج و شهریار هم تیم لیگ برتری داریم هم لیگ یکی و هم لیگ دو. وقتی پای فوتسال به میان میاد همه منتقد میشن و دلسوخته فوتسال این منطقه. اما وقتی میگن بیاید کمک کنید شماره حساب و عابر بانکشون رو پیامک میکنن. باز دم آقا رضا گرم که ریالی چشمداشت به پول فوتسال نداره و نشون داده عاشق مربیگریه… بله اگه بازیکنا یا مربیای فوتسال کرج فقط بفکر فوتسال کرج بودن و دنبال کسب درآمد نبودن مقاومت هم زیبا بازی میکرد چکاد و مبل هم برتری میشدن. کاش همه مسایلو میشد گفت….