کد خبر : 48973
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 آبان 1394 - 16:01
-

کریمی: نسل فعلی تیم ملی جایگزین ندارد و باید به فکر باشیم

کریمی: نسل فعلی تیم ملی جایگزین ندارد و باید به فکر باشیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرشته کریمی در مورد پیروزی تیم ملی فوتسال بانوان ایران مقابل روسیه اظهار داشت: تیم روسیه یکی از تیم‌های خوب دنیاست که عنوان سومی دنیا را هم دارد. بازی با این تیم تجربه بسیار خوبی برای تیم ملی ما به شمار می‌رود و خوشحالم که این تیم را توانستیم شکست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرشته کریمی در مورد پیروزی تیم ملی فوتسال بانوان ایران مقابل روسیه اظهار داشت: تیم روسیه یکی از تیم‌های خوب دنیاست که عنوان سومی دنیا را هم دارد. بازی با این تیم تجربه بسیار خوبی برای تیم ملی ما به شمار می‌رود و خوشحالم که این تیم را توانستیم شکست بدهیم.

وی ادامه داد: دربازی اول روس‌ها به خوبی از فضاها استفاده کردند و با این که ما سعی کردیم این تیم را پرس کنیم اما بازیکنان این تیم برنده بازی شدند و ما دربازی دوم به خوبی جبران کردیم و با نتیجه ۴ بر صفر شکست‌شان دادیم اما بهترین بازیکن فوتسال آسیا در کنار خوشحالی برد تیم روسیه, نگران آینده تیم ملی بانوان ایران است.

ملی‌پوش فوتسال بانوان کشورمان یادآور شد: ما به واسطه تجربه‌ای که داشتیم تیم ملی روسیه را شکست دادیم. ما باید با تیم جوان و کم سن و سال روسیه بازی کنیم.

کریمی افزود: این شرایط برای تیم ملی ایران نگران کننده است. اگر بازیکنان این تیم کنار بروند، جایگزین‌های خوبی برای این بازیکنان نداریم. از حالا باید به فکر پشتوانه‌سازی برای این تیم باشیم و چه خوب بود ما هم مثل کشورهای دیگر تیم‌های «الف» و «ب» داشتیم تا در رقابت‌های مختلف از آنها استفاده می‌کردیم.

بازیکن شماره ۷ تیم ملی فوتسال بانوان گفت: بازیکنان روسیه خیلی جوان هستند با این وجودخیلی حرفه‌ای مقابل ما بازی کردند این در حالی است که من در سن ۱۵ سالگی تازه در تیم ملی یاد تکنیک‌های پایه‌ای مثل کف پا را یادگرفتم. در بیست‌وسه سالگی هم باز هم در حال یادگیری تکنیک بودم. به تیم روسیه می‌توان یک تیم حرفه‌ای گفت که به این شکل با بازیکنان جوان مقابل تیم باتجربه ما بازی می‌کند.

فرشته کریمی در پاسخ به این سوال که عدم حضوردر رقابت‌های جام جهانی چه تاثیری در روند تیم ملی می‌گذارد یا نه، پاسخ داد: به طورحتم نرفتن به جام جهانی تاثیر منفی روی کار تیم ملی ما می‌گذارد. رقابت باتیم‌های بزرگ برای ما خیلی لازم است واگر بتوانیم در جام جهانی گواتمالا شرکت کنیم تجربه خیلی بزرگی را به دست می‌آوریم.

وی تاکید کرد: دربسیاری جهات نمی‌توانیم خود را با دیگر تیم‌های دنیا مقایسه کنیم. برای مثال امکانات تیم ژاپن حتی از تیم مردان ما هم بهتر و قوی‌تر است اما با غیرتی که داریم این تیم‌ها را می بریم. حالا که فرصت حضور و رقابت با تیم های بزرگ دنیا برای مان فراهم شده دوست نداریم این فرصت را از دست بدهیم و امیدوارم مقدمات اعزام به جام جهانی برای مان فراهم شود.

ملی‌پوش تیم فوتسال بانوان از علی کفاشیان نیز بابت پرداخت پاداش ۱۰ میلیونی تشکر کرد: از علی کفاشیان بابت پرداخت پاداش‌های ۱۰ میلیونی به تیم فوتسال بانوان تشکر می‌کنم‌. این که این پاداش را خیلی زود به ما دادند قابل توجه است. اگر این پاداش را سال دیگر به ما می‌داند به نظرم ارزشی نداشت.

منبع:تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محمد چهارشنبه , ۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵

الآن هم دیر شده ولی چاره ای نیست، باید فکری کرد.

نام ... جمعه , ۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۸

نگران نباش فأمیلتون کریمى مربى گیتى پسند با رابطه هاش کار جام جهانیتونو درست میکنه

آشنا یکشنبه , ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶

بعد ۱۰ سال میخواستین روسیه رو نبرین ؟؟؟خخخخخخ ،اره جایگزین نداره چون پارتی بازیا تمومی نداره ،،،چون شماها یه اکیپین که فقط دوست دارین خودتون تو تیم ملی باشینو هیچکسم جلو دارتون نیست ،..