کد خبر : 49024
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 آبان 1394 - 13:08
-

پیکائو با شماره فالکائو در ایران

پیکائو با شماره فالکائو در ایران

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،داگلاس بارپ ملقب به پیکائو بازیکن برزیلی جدید دبیری که به خاطر صادر نشدن  ITC بازی با شهروند را از روی سکو به تماشا نشست. این بازیکن برزیلی با آماده شدن مدارکش روز یکشنبه در صورت صلاحدید سرمربی تیم جواد اصغری مقدم با شماره ١٢ به میدان خواهد رفت.پیکائو در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،داگلاس بارپ ملقب به پیکائو بازیکن برزیلی جدید دبیری که به خاطر صادر نشدن  ITC بازی با شهروند را از روی سکو به تماشا نشست.
این بازیکن برزیلی با آماده شدن مدارکش روز یکشنبه در صورت صلاحدید سرمربی تیم جواد اصغری مقدم با شماره ١٢ به میدان خواهد رفت.پیکائو در تیم بلومنوا با پیراهن شماره ۷ به میدان می رفت.
image

پیکائو در زبان برزیلی به معنی اردک می باشد و با توجه به شباهتی برای این بازیکن و شخصیت کارتونی مورد نظر وجود دارد هواداران برزیلی این لقب را برای وی انتخاب کرده اند.

پیکائو بازیکن ۲۶ ساله دبیری سابقه بازی در تیم ملی برزیل و لیگ برزیل و ایتالیا را در کارنامه دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علي پنجشنبه , ۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۴

خداییش کسی که این بازیکن ها رو میاره رو باید دستش بوسید ،مثل بلو

تبريزى جمعه , ۸ آبان ۱۳۹۴ - ۹:۲۳

آهاى اصغرى مقدم دارى تیم رو اینجورى بومى میکنى؟؟!!! یادت رفته با شعار بومى کردن تیم مردم رو سیا کردى؟؟!! حالا معلوم شد چقدر به مردم دروغ گفتى! فقط اگر با این همه هزینه باختى خودت برو وگرنه مردم تبریز دیگه تحمل شنیدن دروغ رو ندارن!!