کد خبر : 49026
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 آبان 1394 - 13:09
دسته‌بندی نشده
-

گزارش تصویری/بازدید دکتر هراتیان از تمرینات دبیری

گزارش تصویری/بازدید دکتر هراتیان از تمرینات دبیری
دکتر هراتیان عضو کمیته پزشکی کنفدراسیون فوتبال آسیا در تمرینات تیم فوتسال دبیری تبریز حضور یافت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، خانم هراتیان عضو کمیته پزشکی کنفدراسیون فوتبال آسیا و بازتوانی فوتبال با حضور در تمرینات تیم فوتسال دبیری دقایقی برای بازیکنان این تیم صحبت کرد.

خانم دکتر هراتیان از مهم بودن بازیکنان گفت و افزود:اگر بازیکن نباشد تیمی وجود ندارد و اگر تیمی نباشد باشگاهی وجود ندارد پس بازیکن یکی از مهم ترین ارکان وجود باشگاه ها می باشند و باید همیشه رفتاری حرفه ای داشته باشند.

وی همچنین با مضرر خواندن مصرف نکوتئن و ترامادول از بازیکنان خواست:شما ورزشکاران حرفه ای که الگوی جوانان هستید باید از این قبیل موارد دوری کنید چون ضرر های زیان باری برای ورزشکاران در بلند مدت خواهد داشت.ما اکنون آزمایش هایی که از بازیکنان در سطح آسیا بعمل می آید مشاهده می کنیم که چه بازیکنانی نکوتئن مصرف می کنند و در بررسی که صورت گرفته عمر ورزشی این بیازیکنان کمتر می باشد.

image

دکتر هراتیان در ادامه به زبان انگیلیسی به پیکائو حضورش در ایران را خوش آمد گفت.

در ادامه دکتر رحیمی رئیس کمیته سلامت شهرداری تبریز،افشین دبیری مالک باشگاه دبیری؛فرزین دبیری قائم مقام باشگاه و سید مهدی ابطحی سرمربی شهروند ساری برای دقایقی صحبت کردند.

پس از پایان صحبت ها کیک تولدی که به مناسبت تولد پیکائو در تمرین آماده شده بود توسط وی که به شدت از این مهمان نوازی ایرانی ها سورپرایز شده بود بریده شد.image

imageimageimageimage

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... پنجشنبه , ۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۸

على افضل از مس رفت و استعفا کرد