کد خبر : 49134
تاریخ انتشار : شنبه 9 آبان 1394 - 12:28
-

ابرقویی نژاد:بعید است دربی فوتسال اصفهان برگزار شود

ابرقویی نژاد:بعید است دربی فوتسال اصفهان برگزار شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی اکبر ابرقویی‌نژاد اظهار کرد: تیم کاشی نیلو پس از آخرین دیدارش که در پایان نیم فصل نخست لیگ برتر فوتسال برگزار کرد، تا به امروز تمریناتش تعطیل بوده است. وی با ابراز بی‌اطلاعی از وضعیت این تیم تصریح کرد: دو هفته قبل مسئولان این تیم صبحت‌هایی را با من

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی اکبر ابرقویی‌نژاد اظهار کرد: تیم کاشی نیلو پس از آخرین دیدارش که در پایان نیم فصل نخست لیگ برتر فوتسال برگزار کرد، تا به امروز تمریناتش تعطیل بوده است.

وی با ابراز بی‌اطلاعی از وضعیت این تیم تصریح کرد: دو هفته قبل مسئولان این تیم صبحت‌هایی را با من انجام دادند اما از این تاریخ به بعد دیگر در جریان وضعیت تیم نیستم و بیشتر اظهار نظرهای آقایان را در خبرگزاری‌ها و سایت‌ها خوانده‌ام.

رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان افزود: پس از جلسه‌ای که با مسئولان این تیم داشتم، تاکنون اقدامی برای جمع کردن تیم انجام نشده است و با این وضعیت بعید است فردا بتواند در دربی اصفهان به مصاف تیم گیتی‌پسند برود.

وی افزود: تیم کاشی نیلو هفته گذشته نیز برابر تیم یاسین پیشرو قم به میدان نرفت و معلوم نیست چه تصمیمی برای این تیم اتخاذ خواهند کرد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۴

شما که رییس هیئت فوتبال استان هستید نمیدونید !!!
ضمنا جهت روشن شدن افکار عمومی بفرمایید شما چه کار مثبتی برای حفظ این تیم که مال استان هست انجام دادید؟

نام ... یکشنبه , ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۸:۵۶

اقای صادقی مساحبه کنند لطفا