کد خبر : 49237
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 آبان 1394 - 13:22
-

جریمه مس و گیتی به دلیل فحاشی و اهانت تماشاگران/ محرومیت تدارکات و مربی میثاق

جریمه مس و گیتی به دلیل فحاشی و اهانت تماشاگران/ محرومیت تدارکات و مربی میثاق

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کمیته انضباطی رای های خود را در خصوص تیم های مختلف فوتسال صادر کرد. دیدار دو تیم فردوسی مشهد و میثاق تهران از سری رقابتهای لیگ برتر فوتسال در مشهد روز ۷ مهرماه برگزار شد و از سوی علی تاجیک، مسئول تدارکات تیم میثاق تهران تخلفاتی مبنی بر دخالت در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کمیته انضباطی رای های خود را در خصوص تیم های مختلف فوتسال صادر کرد.

دیدار دو تیم فردوسی مشهد و میثاق تهران از سری رقابتهای لیگ برتر فوتسال در مشهد روز ۷ مهرماه برگزار شد و از سوی علی تاجیک، مسئول تدارکات تیم میثاق تهران تخلفاتی مبنی بر دخالت در امر داوری، ورود غیر قانونی به زمین بازی، فحاشی به داوران و اقدامات تحریک آمیز خارج از حدود وظایف خود رخ داد. وی طبق بند ۴ ماده ۶۶ به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت ۵ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
علی یزدانی، مربی تیم میثاق تهران نیز به دلیل اهانت به داور بازی یک جلسه از همراهی تیم مربوطه محروم است و باید ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
جریمه نقدی برای تیم مس سونگون ورزقان
مسابقه تیم های مس سونگون ورزقان و یاسین پیش رو قم برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم مس سونگون تخلفاتی مبنی بر فحاشی و اهانت به داور بازی که موجب وقفه در مسابقه شد، رخ داد. این تیم طبق ماده ۷۸ و ۷۹ آیین نامه انضباطی به تذکر کتبی و پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
جریمه ۱۰۰ میلیونی برای تیم گیتی پسند اصفهان
رقابت دو تیم گیتی پسند اصفهان و دبیری تبریز روز ۷ مهرماه انجام شد و تماشاگران تیم گیتی پسند اصفهان تخلفاتی مبنی بر فحاشی و اهانت به داوران و پرتاب اشیا به زمین بازی رخ داد. این تیم باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷

پس چرا تیم منصوری قرچک را که سرآمد فحاشی و کارهای سخیف وضداخلاقی در لیگ ایران است ، جریمه نشده است

نام ... یکشنبه , ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۲

پول بلیطا ک بازی با دبیری از مردم گرفتین بدین کمیته انضباطی.چون پول زور بود.اگه ۶ تا بازی پشت سر هم بردید با همین تماشاگرا بوده