کد خبر : 49232
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 آبان 1394 - 12:58
-

شمسایی:ناظم الشریعه و دستیارانش کوچک بودند که این حرف ها را زدند/تیم کنونی بهترین تیم تاریخ فوتسال ایران است

شمسایی:ناظم الشریعه و دستیارانش کوچک بودند که این حرف ها را زدند/تیم کنونی بهترین تیم تاریخ فوتسال ایران است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی با اشاره به شرایط فعلی فوتسال ایران اظهار کرد: اگر بخواهیم به فوتسال نگاه کنیم به افتخارات سال ۲۰۰۸ می رسیم که تعامل خوبی بین کمیته فوتسال، تیم ملی و باشگاه ها برقرار بود و مردم هم از ما حمایت می کردند و بعد از آن مقابل ایتالیا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی با اشاره به شرایط فعلی فوتسال ایران اظهار کرد: اگر بخواهیم به فوتسال نگاه کنیم به افتخارات سال ۲۰۰۸ می رسیم که تعامل خوبی بین کمیته فوتسال، تیم ملی و باشگاه ها برقرار بود و مردم هم از ما حمایت می کردند و بعد از آن مقابل ایتالیا نتیجه ای گرفتیم که در تاریخ ماندگار شد. البته بعد از آن همه فکر کردند که خودشان کاری کرده اند و همین مسئله باعث دلسردی باشگاه ها شد و یکسری ها از لیگ کنار کشیدند.

وی افزود: بعد از آن سال ها آدم هایی که نباید به فوتسال می آمدند، آمدند و در این جایگاه ها قرار گرفتند. آنها خسوس کاندلاس را آوردند که خودش دستیار سرمربی تیم ملی بود ولی نکته عجیب این بود که سرمربی تیم ملی یعنی علی صانعی کل قراردادش ۳۰ میلیون تومان بود ولی قرارداد خسوس ماهی ۳۰ میلیون تومان بود.

سرمربی تیم فوتسال خاطرنشان کرد: بعد از آن صانعی را راحت از تیم ملی کنار گذاشتند و اتفاقی افتاد که در جریان آن هستید. ما زمان زیادی را از دست دادیم و حالا شرایطمان به جایی رسیده که با یک قهرمانی در جام باشگاه های آسیا خوشحال می شویم و مردم به خیابان ها می آیند یا با قهرمانی بانوان مان در آسیا همه مسئولان پیغام می دهند.

شمسایی در بخش دیگری از صحبت هایش درباره شائبه های کم فروشی بعضی از بازیکنان تیم ملی در بازی تدارکاتی به روسیه که از قول محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی عنوان شده بود، گفت: کسی که چنین حرف هایی می زند یا باید تا ته ماجرا را برود و آن را ثابت کند یا معذرت خواهی کند. آقایان به دنبال رسیدن به اهداف دیگر و گرفتن امکانات و بستن قرارداد بودند ولی این حرف ها را مطرح کردند.

وی ادامه داد: خود من یکی از گزینه های سرمربیگری تیم ملی فوتسال بودم البته تا امثال ابطحی ها، صالح ها، رعدی ها و شمس ها هستند اسم گزینه سرمربیگیری تیم ملی برای ما درست نیست ولی به هر حال مسئولان فدراسیون چند جلسه ای با من صحبت کردند. روز اول که با آقای افتخاری (رئیس کمیته فوتسال) حرف زدم، بحث چیزهای بسیار کوچک و جزئی مثل البسه تیم ملی را مطرح کردند چون می دانستند این اتفاقات در فوتسال ما می افتد.

سرمربی تیم تاسیسات دریایی با بیان اینکه حاضر است الان سرش را برای تیم ملی بدهد خاطرنشان کرد: با برنامه فعلی باشگاه ما متضرر می شود چون ۶ بازیکن در تیم ملی داشتیم و ما عملا با ۵ بازیکن تمرین می کردیم. البته باید از کمیته فوتسال تشکر کنیم چون با وجود اینکه تیم ملی حدود ۸ ماه سرمربی نداشت اما همین الان ۴ بازی تدارکاتی خوب با تیم های قدرتمند دنیا انجام داده است و فردا هم برای حضور در مسابقات گرندپریکس عازم برزیل می شوند.

شمسایی با بیان اینکه هیچ تیمی در تاریخ فوتسال ایران به پای تیم فعلی نمی رسد یادآور شد: در سال ۲۰۰۸ که تیم ملی خیلی موفق بود شاید فقط ۵ بازیکن تاپ داشتیم ولی الان هر ۱۰ بازیکن تیم ملی تاپ هستند و هیچ تیمی به پای این تیم نمی رسد. همه باید از تیم ملی حمایت کنیم چون اگر تیم ملی نتیجه بگیرد روزهای خوبمان برمی گردد.

سرمربی تاسیسات در پایان با اشاره مجدد به اتهامی که به صورت غیر مستقیم از سوی سرمربی تیم ملی به وی زده شده بود، به شبکه ورزش گفت: کسانی که دین ندارند و به خودشان شک دارند این حرف را می زنند. آقای ناظم الشریعه و دستیارانش کوچک بودند که این حرف ها را زدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 11 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰

شمسایی توکوچولویی که حرف بزنی

نام ... یکشنبه , ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰

آقای شمسایی شما نمی خواهد سرت را برای تیم ملی بدهی زیرا همه اهالی فوتسال میدانند
شما نتوانستی از مبلغ قراردادت با تاسیسات دریایی بگذری ضمناً کادر فنی تیم ملی اگر از تو به لحاظ محتوایی بزرگتر نباشند یقینا کوچکتر نیستند پس حرمت نگهدار

تاسيسات یکشنبه , ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹

اخرش تیم ملی مال خودته سلطان وحید شمسایی ببین کیا به تو میگن کوچیک

محمد دوشنبه , ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۷:۱۳

با حاشیه سازی برای دیگران، توهین و افترا زدن یکی از بهترین راه های رسیدن آقای شمسایی به تیم ملیه، آقای شمسایی جنبه ی اسطوره بودن را نداره و متاسفانه انتظار داره همه ی دست اندرکاران فوتسال گوش به فرمان او در جهت منافع او باشند وگرنه مخالف هستند. افراد با استعداد و مستقل را نمی پسندد. در بعضی از جلسات و همایشها طوری وارد جلسه میشود که انگار همه آدم او هستند و مثله لاتهای قدیم چند تا نوچه هم با خود همراه دارد. یک بار امتحان کنید و ببینید اینطور هست یا نه. خدایا، بار الها، شر افراد خودپسند وعافیت طلبی که منافع خود را به منافع و آبروی مملکت ترجیح میدهند را از سر ورزش ما کوتاه کن.آمین .اعوذبالله من الشیطان الرجیم

رسول یکشنبه , ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲

مگه کسی اسم تورو اورد که بالا و پایین میپری؟؟؟؟

مهدی یکشنبه , ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲

آدمای کوچک و حقیر همیشه دیگران را کوچک میبینن شمسایی مواظب حرف زدن و قضاوتت باش اون دنیا باید جواب پس بدی

نام ... یکشنبه , ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۸

کوچک ان شخصی که با ۵ ملی پوش وکلاغ اسیا به منصری میبازه خخخخخخخخ

سيد یکشنبه , ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۵

خدا رو شکر آدم کوچولو و پول پرستى مثل تو مربى تیم ملى نشد تو اصلا در حد و اندازه تیم ملى نبودى و نیستى که بخواى بیایى تیم ملى بیخود هم حرف نزن!!

بی طرف یکشنبه , ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۶

فوتسال ایران با شمسایی به دنیا شناسانده شد. شمسایی افتخار فوتسال جهان است که متاسفانه از طرف برخی که تا به حال توپ و زمین فوتسال رو از نزدیک ندیده اند مورد بی احترامی قرار میگیرد. شما اگر ارزش قهرمان رو باید پوستر های وحید شمساو به دیوار خونتون میزدین نه اینمیدونستیدوحیدمیزدینایب کنین.البته وحید شمسایی بزرگ هست بزرگتر هم خواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۸:۰۷

شمسایی حیا کن ، تیم ملی رها کن

محمد ت... دوشنبه , ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴

آقایان چند نفر هستند همشیه میگویند که من سرمربی تیم فوتسال ایران باشیم کمیته فوتسال دنبال استهدادهای مربی هم باشند مثلا آقای افضل مربی مس، خوراکچی، صانعی،رعدی، ابطحی، حیدری،سهرابی، وناظم الشعیه بهترین سرمربی ایران است ؟ باید حمایت شود.