کد خبر : 49489
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 آبان 1394 - 12:04
-

طاهری:با پیروزی مقابل قهرمان آسیا اوج می گیریم/ خوشحالم بازوبند کاپیتانی تیم ملی را به کشاورز می دهم

طاهری:با پیروزی مقابل قهرمان آسیا اوج می گیریم/ خوشحالم بازوبند کاپیتانی تیم ملی را به کشاورز می دهم
محمد طاهری از پیروزی تیمش مقابل تاسیسات دریایی و شرایط تیم ملی گفت.

محمد طاهری بازیکن ملی پوش تیم منصوری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران می گوید تیمش علیرغم کمبود مهره بازی خوبی مقابل تاسیسات انجام داد.

طاهری در مورد این بازی و پیروزی منصوری گفت:بازی خوبی بود و همان طور که فکر می کردیم روز سختی مقابل تاسیسات داشتیم.تیمی حرفه ای با شمار زیاد ملی پوش و یک وحید شمسایی که مقابله با او برای هر تیمی سخت است.بازی پایاپای بود اما ما از موقعیت هایمان بهتر استفاده کردیم.

طاهری در مورد اینکه چرا منصوری در نیم فصل اول خوب ظاهر نشد تاکید کرد:ما در همین بازی هم افشین کاظمی را به دلیل محرومیت در اختیار نداشتیم.در هر بازی چند بازیکن ما نیستند و شرایمان سخت بود.حالا رفته رفته جوانهای تیم با تجربه تر شده اند و با بردی که جلوی قهرمان آسیا کسب کردیم به نیم فصل دوم امیدواریم و اوج می گیریم.

بازیکن تیم ملی در مورد حضور این تیم در گرندپریکس و بازیهای قبلی اذعان داشت:تیم ملی روند خوبی داشته است.بازی با روسیه و ایتالیا محک خوبی برای ما بود اما نیاز داریم که به هماهنگی بیشتری برسیم.ما می توانستیم ایتالیا را ببریم و امیدواریم در گرندپریکس هم نتایج خوبی بگیریم هم کادر فنی به خواسته هایش برسد.

طاهری د رمورد بازگشت کشاورز به تیم ملی خاطر نشان کرد:محمد دوست نزدیک من است و از این که بار دیگر به تیم ملی برگشته خوشحالم. امیدوارم اعتماد کادرفنی به او ادامه داشته باشد و این بازیکن با تجربه در جمع ما باقی بماند.

طاهری در مورد ایکنه با آمدن کشاورز باید بازوبند کایپتانی را به او بدهد گفت:از این قضیه ناراحت نیستم و خوشحالم که بازوبند را به او می دهم.واقعا این قضیه اهمیت چندانی ندارد و ما سرباز تیم ملی هستیم و برای ما موفقیت تیم ملی مهم است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هوادار منصورى دوشنبه , ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۷

دمت گرم داش محمد طاهرى
واقعأ عالى بودید
مخصوصأ تو و پیمان حفیظى و مجتبى عقاب آسیا