کد خبر : 49414
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 آبان 1394 - 9:38
-

غیاثی:می‌توانیم دو دعوت شده به تیم ملی داشته باشیم/ وفایی در اختیار مسئولان باشگاه است

غیاثی:می‌توانیم دو دعوت شده به تیم ملی داشته باشیم/ وفایی در اختیار مسئولان باشگاه است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید مهدی غیاثی  بعد از پیروزی تیمش برابر میثاق تهران در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال در جمع خبرنگاران با بیان اینکه متاسفانه لغو بازی هفته گذشته بازیکنانمان را نسبت به حریف از شرایط مسابقه دور کرده بود،  اظهار کرد: ما نیاز به این پیروزی داشتیم. بازیکنانمان سنگ تمام گذاشتند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید مهدی غیاثی  بعد از پیروزی تیمش برابر میثاق تهران در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال در جمع خبرنگاران با بیان اینکه متاسفانه لغو بازی هفته گذشته بازیکنانمان را نسبت به حریف از شرایط مسابقه دور کرده بود،  اظهار کرد: ما نیاز به این پیروزی داشتیم. بازیکنانمان سنگ تمام گذاشتند و تماشاگران تا لحظه آخر عالی بودند که این عوامل موجب شد سه امتیاز ارزشمند کسب کنیم.

وی ادامه داد: می‌توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم ولی زمانی که حریف پاور پلی کرد کمی به مشکل خوردیم و باید آن را در تمرینات رفع کنیم.

سرمربی تیم فوتسال یاسین پیشرو قم تصریح کرد: چون ما تیم هجومی هستیم حریفان برای جلوگیری از حملاتمان از تاکتیک پاور پلی استفاده می‌کنند. زمانی که هر دو تیم با چهار نفر بازیکن بازی می‌کردند ما برتری زیادی داشتیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم ولی دروازه‌بان آنها خوب کار کرد.

غیاثی با بیان اینکه میثاق از نظر بازیکن و فنی تیم خوبی است، گفت: در تمرینات اخیر روی نقاط ضعف و قوت میثاق کار کرده بودیم ولی تنها جایی که به مشکل خوردیم زمان پاور پلی حریف بود.

وی عنوان کرد: فوتسال بازی لحظه‌ها است و ما هیچ مسابقه‌ای را دست کم نمی‌گیریم و با قدرت کار می‌کنیم. می‌توانیم روند خوبمان را ادامه دهیم ولی باید بازیکنان تلاش بیشتری داشته باشند تا ان‌شاءالله به دور از حواشی به اهدافمان دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم فوتسال یاسین پیشرو پیرامون غیبت علیرضا وفایی ستاره تیمش در این بازی اظهار کرد: او عضو تیم است ولی در حال حاضر در اختیار هیئت مدیره و مسئولان باشگاه است که آنها در خصوص او تصمیم‌گیری می‌کنند. وفایی بازیکن تاثیرگذاری است و اشتباهاتی داشته که می‌تواند آن را تکرار نکند و برگردد که اطمینان دارم پس از بازگشتش شخصیت دیگری دارد.

غیاثی در مورد عملکرد دور از انتظار وفایی در دور رفت لیگ برتر گفت: تعطیلی طولانی مدت تمرینات تیم ملی و مصدومیتی که گریبان‌گیر وفایی شد در کار او تاثیر گذاشت ولی تصمیم هیئت مدیره باشگاه هیچ ارتباطی با کیفیت بازی وفایی ندارد. در تمام رشته‌های ورزشی نظم و انضباط اهمیت زیادی دارد که اگر نباشد نمی‌توان کار کرد و در صورتی که آن را انجام دهی یک روز خوب است و روز دیگر بد.

وی خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم نظم و انضباط را حاکم کنیم تا ان‌شاءالله با تمام نفرات به مصاف حریفان برویم.

سرمربی تیم فوتسال یاسین پیشرو قم در مورد دعوت نشدن بازیکنانشان به تیم ملی گفت: اگر تیم ما را ریز بینانه زیر نظر بگیرند می‌توانیم دو دعوت شده به تیم ملی داشته باشیم. محمدحسین کوهستانی و ناصر اطمینان خیلی خوب کار می‌کنند. علیرضا وفایی هم اگر بازسازی شود و برگردد مطمئنا می‌تواند جزء نفرات تیم ملی باشد. کادر فنی تیم ملی بازیکن آماده می‌خواهد و فکر می‌کنم کوهستانی و اطمینان توانایی کمک به تیم کشورشان را دارند که البته به تیم ملی دعوت نشدند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ابولی دوشنبه , ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۵

یا خداااااا
اطمینان!!!!! تیم ملی!!!!!!!!!!!
یه پا تیر نمیتونه جمع کنه، دو تا گل مفت تقدیم میثاق کرد

نام ... سه شنبه , ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱:۴۰

اطمینان واقعا عالیه

نام ... سه شنبه , ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۹:۴۵

اطمینان امسال از همه تیم داره بهتر بازی میکنه.خدایش هم حقشه…

نام ... سه شنبه , ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۹:۴۷

واقعا حقشونه….بازی با میثاق اطمینان و ایازی در اوردن البته ایلانلو هم خوب بود.

نام ... سه شنبه , ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲

منم قبول دارم اطمینان واقعا داره عالی بازی میکنه