کد خبر : 49437
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 آبان 1394 - 10:02
-

یاری: سلیمانی فقط تیم آماده مرا کوچ کرد/بعد از قهرمانی ۳۰۰ پیام تبریک دریافت کردم

یاری: سلیمانی فقط تیم آماده مرا کوچ کرد/بعد از قهرمانی ۳۰۰ پیام تبریک دریافت کردم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهناز یاری  درباره اینکه شنیده شده وی با وجود اینکه به کلاس بدنسازی دعوت نشده در این کلاس حضور پیدا کرده و مدرس خارجی نیز از عملکردش رضایت داشته، گفت: متاسفانه یک روز و نیم این کلاس را از دست دادم و گواهینامه نیز نگرفتم. هم تیم ملی را از

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهناز یاری  درباره اینکه شنیده شده وی با وجود اینکه به کلاس بدنسازی دعوت نشده در این کلاس حضور پیدا کرده و مدرس خارجی نیز از عملکردش رضایت داشته، گفت: متاسفانه یک روز و نیم این کلاس را از دست دادم و گواهینامه نیز نگرفتم. هم تیم ملی را از من گرفتند و هم حالا اجازه شرکت در کلاس‌ها را نمی‌دهند.

وی افزود: با این شرایط در کلاس مربیگری بدنسازی شرکت کردم. مدرس این کلاس که از ایتالیا بود مشخصات مرا گرفت، اما چه فایده، آنهایی که باید ببینند نمی‌بینند. من ۱۸ سال سابقه کار در فوتبال و فوتسال را دارم و در بیشتر کلاس‌ها هم شرکت کرده‌ام، اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که در این دوره از من دعوت نکردند. کلاس دیگری هم قرار است اول تا ۵ دی ماه برای مربیان فوتسال برگزار شود که امیدوارم در اینجا حق مرا نخورند.

* چه دلیل قانع‌کننده برای دعوت نکردن من دارند؟

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال بانوان در ادامه درباره اینکه در این خصوص با کفاشیان صحبتی داشته یا خیر، اظهار داشت: خیر هنوز صحبتی نکردم، اما اگر مشکلی وجود دارد به من بگویند. خودشان می‌گویند یاری بهترین مربی است، اما مرا برای شرکت در کلاس‌های مربیگری دعوت نمی‌کنند. چه دلیل قانع‌کننده‌ای دارند؟ کارنامه من مشخص است.

یاری با بیان اینکه زحمات ۲ ساله‌اش در تیم ملی فوتسال نادیده گرفته شده، تصریح کرد: کدام تیم با یک ماه و نیم تمرین قهرمان آسیا می‌شود که اسم این قهرمانی به نام مربی جدید زده شد؟ صانعی نبود این تیم نمی‌توانست چنین عنوانی را کسب کند. سلیمانی چه کاری انجام داد، او فقط تیم آماده مرا کوچ کرد.

* بعد از قهرمانی فوتسال ۳۰۰ پیام تبریک دریافت کردم

وی با اشاره به اینکه در این مدت سکوت کرده تا تیم ملی نتیجه بگیرد، یادآور شد: بعد از قهرمانی ایران ۳۰۰ پیام تبریک به من ارسال شد. همین که همه ورزشی‌ها می‌دانند این قهرمانی فقط در مدت یک ماه و نیم به دست نیامده برای من کافیست. البته این نتیجه فقط زحمت من نبوده بلکه مظفر هم برای این موفقیت تلاش زیادی کرده است.

منبع:فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ساوه دوشنبه , ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۱

خانم یاری لطفا تیم را نبرید تو حاشیه