کد خبر : 49649
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آبان 1394 - 11:43
-

داورزنی: حضور ناظم‌الشریعه در تیم ملی نباید مشروط باشد

داورزنی: حضور ناظم‌الشریعه در تیم ملی نباید مشروط باشد
سرمربی تیم منصوری قرچک می‌گوید نباید نتایج بازی‌های گرند پریکس را ملاک عملکرد تیم ملی فوتسال قرار داد و در هر صورت باید از این تیم و کادرش حمایت کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم منصوری قرچک می‌گوید نباید نتایج بازی‌های گرند پریکس را ملاک عملکرد تیم ملی فوتسال قرار داد و در هر صورت باید از این تیم و کادرش حمایت کرد.

رضا داورزنی  درباره تیم ملی فوتسال ایران اظهار کرد: به مسابقات گرند پریکس به چشم بازی‌های تدارکاتی برای تیم ملی نگاه می‌شود و تیم در بازی‌های تدارکاتی می‌خواهد به موارد فنی که مد نظرش است برسد. هرچند که نتیجه گرفتن در این تورنمنت می‌تواند روحیه کادر فنی و بازیکنان را در مسابقه‌های آسیایی بالا ببرد ولی نتیجه‌ای که تیم ملی از این مسابقه‌ها خواهد گرفت را نباید چندان مد نظر قرار داد و روی آن نتایج قضاوتی برای عملکرد تیم ملی انجام داد. من امیدوارم در این بازی‌ها تیم ملی به هدف‌هایش برسد.

او اضافه کرد: ناظم‌الشریعه و همکارانش به تازگی به تیم ملی فوتسال آمده‌اند. هر مربی تاکتیک‌ها و هدف‌های خاص خود را برای هدایت تیم دارد در نتیجه باید به کادری که تازه شروع به کار کرده زمان داد تا برنامه‌های خود را پیاده کند.

سرمربی تیم منصوری قرچک افزود: ناظم‌الشریعه و همکارانش افرادی باتجربه و اخلاق‌مدار هستند و تمام بازیکنان و مربی‌های فوتسال ایران را می‌شناسند. در نتیجه همه باید این تیم را حمایت کنند تا نتیجه بگیرد. من اعتقادم بر این است که این افراد می‌توانند موفق باشند و باید به آن‌ها اعتماد کرد.

داورزنی با تاکید بر اینکه باید از سرمربی تیم ملی فوتسال حمایت کرد، گفت: ما باید به دنبال این باشیم که ناظم‌الشریعه و همکارانش برنامه‌ی بلندمدت خود را برای جام جهانی ارائه دهند نه اینکه بگوییم اگر در بازی‌های آتی نتیجه گرفت سرمربی بماند و اگر نتیجه نگرفت، برود. کادر فنی‌ای که هدایت تیم ملی فوتسال را در دست گرفته بسیار خوب است و حالا که پرچم فوتسال کشور به دست‌شان است باید به آن‌ها کمک کنیم که این پرچم را به قله برسانند. اگر کمک نمی‌کنیم حداقل نباید زیر پایشان سنگ بیندازیم.

سرمربی تیم منصوری قرچک افزود: کمیته فوتسال باید حمایتش را از تیم ملی بیشتر کند و با قاطعیت از سرمربی‌ای که انتخاب کرده حمایت کند.

او ادامه داد: تیم ملی فوتسال کمبودها و مشکلاتی دارد ولی با همه این‌ها از بازیکنان تیم ملی و کادر فنی می‌خواهم که سعه صدر داشته باشند و با قاطعیت کار خود را دنبال کنند و تلاش کنند که مشکلات مرتفع شود.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علی چهارشنبه , ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۸

مرد با اخلاق ورزش قرچک

ع چهارشنبه , ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۱

مرد با دانش ورزش