کد خبر : 49684
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آبان 1394 - 14:55
-

در دربی تبریز چیزی مهمتر از حفظ سه امتیاز در آذربایجان نیست/ اتفاقی نیفتاده، فقط بدشانسی با ما خداحافظی کرده!

در دربی تبریز چیزی مهمتر از حفظ سه امتیاز در آذربایجان نیست/ اتفاقی نیفتاده، فقط بدشانسی با ما خداحافظی کرده!

افشین دبیری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: بازی رفت دو تیم با توجه به اینکه قبل بازی صحبت‌هایی انجام شد بازی بدون حاشیه‌ای با وجودی که برای ما نتیجه باخت رقم خورد اما بی حاشیه از آب درآمد و در بازی برگشت نیز ما به دنبال همین

افشین دبیری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: بازی رفت دو تیم با توجه به اینکه قبل بازی صحبت‌هایی انجام شد بازی بدون حاشیه‌ای با وجودی که برای ما نتیجه باخت رقم خورد اما بی حاشیه از آب درآمد و در بازی برگشت نیز ما به دنبال همین موضوع هستیم.

وی با بیان اینکه یک امتیاز در دربی تبریز به درد هیچ یک از دو تیم نمی‌خورد، افزود: با توجه به اینکه هر دو تیم در کورس قهرمانی هستند، هر نتیجه‌ای رخ دهد اشکالی ندارد الان مهمترین چیز بقاء سه امتیاز در آذربایجان است که امیدوارم به تیمی که در این بازی شایستگی بیشتری دارد برسد تا در کورس با شانس بالاتری باقی بماند.

مالک باشگاه دبیری تبریز با اشاره به پنجمین پیروزی پیاپی تیمش در لیگ برابر فردوسی مشهد نیز خاطرنشان کرد: شکر خدا بچه‌ها بعد از اینکه تمرینات خوبی را در نیم‌فصل داشتند توانستند نتایج خوبشان را ادامه دهند. در بازی با فردوسی هم تمام نکات کادر فنی را اجرا کردند و الان نیز آماده دربی می‌شوند.

دبیری با بیان به اینکه هنوز ITC بازیکن برزیلی این تیم نیامده گفت: کارت ITC ایشان به بازی با فردوسی نرسید چون به تعطیلات یکشنبه خورده بود اما امیدواریم که تا قبل از بازی با مس بیاید چراکه حضور وی قطعا به آقای اصغری مقدم کمک خواهد کرد.

وی در پاسخ به اینکه چه اتفاقی در تیمش رخ داده که بردهای سریالی دبیری استمرار یافته، متذکر شد: با تجربه‌ای که در این چندین سال که در فوتسال هستیم دارم، می‌دیدم که این فصل اصغری‌مقدم زحماتش را کشیده اما در چند بازی سه امتیاز ما با بدشانسی تبدیل به یک امتیاز شد اما الان تیم همان است و اتفاق خاصی نیفتاده جز اینکه بدشانسی با ما خداحافظی کرده و همچنین دوستی و رفاقت بیشتر شده است ضمن اینکه اضافه شدن خسروی و بازیکن برزیلی را هم باید به فال نیک گرفت.

مالک باشگاه دبیری در خاتمه برای تیم‌ملی در گرندپری برزیل آرزوی موفقیت کرد و گفت: از اول گفته بودیم که همه جوره از هر کس در راس تیم‌ملی باشد حمایت می کنیم تا انشاالله تیم جایگاه خودش را پیدا کند. البته جای گلایه هست که از تیم‌های مس و دبیری آن چنان سهمیه‌ای دعوت نشد اما طی صحبتهایی که با آقای ناظم داشتیم این قول را داده‌اند در اردوهای رسمی بعدی به تیم‌های تبریزی نیز نگاه ویژه‌ای داشته باشند. بحث باشگاهی نیست اما واقعا نفراتی مثل فخیم، قلی‌پور و یا حتی خود اصغری مقدم و یا بابک اکبری می‌توانند در صورت صلاحدید مربیان به تیم‌ملی خدمت کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸

اسم تیم و بکنید
دبیری شیراز
یا دبیری اهواز
از هر تیم ۳ نفر دعوت میکنه.
البته ایگه تو رزومه بازیکن ها دست ببرید و بگید قبلا تو حفاری بودن بازم دعوت میکنه

نام ... سه شنبه , ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۶

این ۴ نفری که شما واسه تیم ملی پیشنهاد دادین همشون بالای ٣٢ سال سن دارن،ضمناًمتاسفم واسه ٢ تا تیم تبریزی که در مجموعه دوتا تیم ٣ نفر بازی میکنن وبقیه تبریزیا تماشا میکنن.

حبيب الهي چهارشنبه , ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰:۱۱

یاشاسین اصغرى مقدم

شمال چهارشنبه , ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰:۱۲

از جواد خان حمایت کن دادا ضرر نمیکنی