کد خبر : 49646
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آبان 1394 - 11:35
-

غلامی:زمان زیادی نمانده و فقط امیدواریم ما را اعزام کنند

غلامی:زمان زیادی نمانده و فقط امیدواریم ما را اعزام کنند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کاپیتان تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان گفت: توانایی قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر جهان را داریم و امیدواریم ما را به گواتمالا اعزام کنند. نسیمه غلامی  در مورد گروه‌بندی تیم ملی فوتسال بانوان ایران در مسابقات جام جهانی کوچک گواتمالا اظهار داشت: بین تیم‌های آسیایی، ژاپنی‌ها در گروه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کاپیتان تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان گفت: توانایی قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر جهان را داریم و امیدواریم ما را به گواتمالا اعزام کنند.

نسیمه غلامی  در مورد گروه‌بندی تیم ملی فوتسال بانوان ایران در مسابقات جام جهانی کوچک گواتمالا اظهار داشت: بین تیم‌های آسیایی، ژاپنی‌ها در گروه به نسبت راحت‌تری قرار دارند با این وجود تیم فوتسال ایران ترسی از رویارویی با تیم‌های همگروه خود ندارد.

وی ادامه داد: در گروهی که ما قرار گرفته ایم، کاستاریکا را حریف سختی نمی‌بینم چون یک بار این تیم را ۵ بر صفر شکست داده‌ایم، البته نمی‌توان آن برد را ملاک برد بعدی قرار بدهیم. در مقابل با پرتغال نیز دو بار بازی کرده‌ایم که یک بار ۷ بر صفر و بار دیگر ۳ بر صفر شکست خوردیم و این بار نوبت برد ما است.

کاپیتان تیم ملی فوتسال بانوان تاکید کرد: ما قهرمان آسیا هستیم و حالا با انگیزه بالایی می‌خواهیم در رقابت‌های جام جهانی شرکت کنیم. این فرصت خوبی است تا قدرت خود را فراتر از آسیا هم نشان دهیم.

غلامی یادآور شد: ادعایی ندارم اما باتوجه به روحیه‌ای که از بازیکنان تیم سراغ دارم و با در نظر گرفتن تلاشی که می‌کنیم، توانایی قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر جهان را داریم.

وی خاطرنشان کرد: تیم ایران در یک بازی به روسیه باخت. در بازی دوم تمام همت خود را جمع و باخت خود را جبران کردیم. ما علاوه بر شکست حریفان آسیایی، توانایی برد تیم‌های دیگر را هم داریم. امیدوارم مقدمات اعزام ما به جام جهانی فراهم شود تا در این تورنمنت جهانی نیز خود را محک بزنیم.

بانوی شماره هفت تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان گفت: فدراسیون همه تلاش خود را می‌کند تا ما به این جام برسیم. زمان زیادی نمانده و همه اعضای تیم امیداوارند که مسئولان فدراسیون تیم را اعزام کنند. ما هم در مقابل قول می‌دهیم بهترین بازی‌ها را در گوتمالا داشته باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.