کد خبر : 49701
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آبان 1394 - 17:49
-

فلاح :جای تاسف دارد که این بی تفاوتی ها را می بینیم

فلاح :جای تاسف دارد که این بی تفاوتی ها را می بینیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز با انتقاد شدید از بی توجهی ها به این تیم گفت: مسئولان البرزی از حمایت تنها تیم لیگ برتری استان در لیگ های کشور دریغ می کنند. رضا فلاح اظهار کرد: نیمی از فصل جاری لیگ برتر فوتسال ایران را پشت سرگذاشته ایم و بارها

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز با انتقاد شدید از بی توجهی ها به این تیم گفت: مسئولان البرزی از حمایت تنها تیم لیگ برتری استان در لیگ های کشور دریغ می کنند.
رضا فلاح اظهار کرد: نیمی از فصل جاری لیگ برتر فوتسال ایران را پشت سرگذاشته ایم و بارها از مشکلات و نارسایی های موجود در تیم و ضرورت حمایت از این تیم گفته ایم اما متاسفانه هیچ چیز تغییر نکرده است.

وی افزود: جای تاسف دارد که این بی تفاوتی ها را در قبال تیمی می بینیم که با حداقل ها در لیگ برتر حاضر شده است و درخواستی غیرمتعارف ندارد.

فلاح با بیان اینکه حمایت مسئولان دیگر استان ها از تیم هایشان ما را به شدت آزار می دهد گفت: در بازی اخیر خود مقابل آذرخش بندرعباس استاندارهرمزگان و شهردار بندرعباس در محل بازی و در کنار ۵ هزار تماشاگر حضور داشتند و به عینه دیدیم که چگونه از تیم استان حمایت می کردند.

وی ادامه داد: نمی دانم این شرایط تا چه زمانی ادامه پیدا می کند اما باید بگویم اعضای تیم از این بی توجهی ها دلخورند و دچار سرخوردگی شده اند.

سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز تصریح کرد: مقاومت پس از رفتن سایپا نماد ورزش البرز در لیگ های برتر کشور و در رشته های توپی است اما دریغ از تغییر نگاه و دیدگاه مسئولان شهری کرج و استان تا بیایند و گوشه ای از مشکلات این تیم و جوانان بی ادعایش را مرتفع کنند.

فلاح بیان کرد: ما تمام توان خود را برای کسب موفقیت و پیروزی در بازی های سخت نیم فصل دوم به کار می گیریم اما در پاره ای مواقع نیاز به فاکتورهای دیگری برای موفقیت است که متاسفانه مقاومت از آنها بی بهره است.

وی در پایان با قدردانی از تلاش جهاد گونه فرماندهی سپاه استان برای تامین نیازهای تیم افزود: مقاومت به اعتراف تیم های حاضر در لیگ برتر تیمی سختکوش محسوب می شود و این توان را دارد تا در صورت کمی پشتیبانی بیشتر از سوی مسئولان توانمندی های خود را نشان دهد و جایگاه بهتری در فوتسال کشور داشته باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.