کد خبر : 49605
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آبان 1394 - 10:04
دسته‌بندی نشده
-

نعمتی: کم بودن نفرات باعث شکستمان شد/از هواداران خوب مشهدی به دلیل کسب نتایج ضعیف عذر خواهی می کنم

نعمتی: کم بودن نفرات باعث شکستمان شد/از هواداران خوب مشهدی به دلیل کسب نتایج  ضعیف عذر خواهی می کنم
سرمربی تیم اقتدار نوین فردوسی مشهد عنوان کرد: کم بودن نفرات باعث شکستمان مقابل تیم خوب دبیری تبریز شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم اقتدار نوین فردوسی مشهد عنوان کرد: کم بودن نفرات باعث شکستمان مقابل تیم خوب دبیری تبریز شد.

مصطفی نعمتی در خصوص شکست تیمش مقابل دبیری تبریز افزود: بازی سختی بود و هر دو تیم عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتند، در این بازی همانند دو بازی گذشته چهار مصدوم داشتیم، نقطه ضعفمان در این بازی کمبود نفرات بود که همین دلیل باعث شکستمان مقابل دبیری تبریز بود.

وی در ادامه گفت: تمام تلاشمان را در این بازی انجام دادیم ولی بازیکنانم از لحاظ بدنی کم آوردند و نتوانستند در مقابل تیم دبیری تبریز دردقایق پایانی عملکرد خوبی داشته باشند و درنهایت در اثر پاس‌های اشتباه منجر شد، گل دریافت کنیم.

سرمربی تیم فوتسال فردوسی مشهد در ادامه تصریح کرد: از هواداران خوب مشهدی به دلیل کسب نتایج ضعیف عذر خواهی می کنم، امیدواریم بتوانیم در هفته آینده نتایج خوبی کسب کنیم.

وی در خصوص مصدومین تیمش اظهار کرد: مصدومین تیم فردوسی از فردا شروع به تمرین خواهند کرد و در این ده روز استراحت امیدواریم از لحاظ آمادگی بازیکنان مصدومم به تیم برسند، در این مدت سعی می‌کنیم نقاظ ضعفمان را پوشش دهیم و با تکیه بر بازیکنان خوب بتوانیم در آینده عملکرد خوبی داشته باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲

هه تیمی که دو تا بازیکن براش تصمیم بگیرن و آقایی کنن تیم نیست همون بهتر که از اول تیمداری نمیکردین … یک سوال برام مونده که این همه بازیکن مشهدی در سطح لیگ برتر هست که آقایون تصمیم گیرنده نخواستنشون و رفتن شهرستان … این بازیکنایی که این تیم داره در سطح همون سوپر لیگ مشهدن چه برسه به لیگ دو و … فقط خدا میدونه اگه رابطه نبود و ای نعمتی سرمربی نبود اینا کجا بازی میکردن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نام ... سه شنبه , ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۵

متاسفم برای شما دو نفر که آقای نعمتی از جیب خرج میکنه و شما به جای حمایت حرف بچه گانه میزنین.بازیکنان همه خوبن.اگه مشهدی هستی پس غیرت داری و حمایت میکنی.اگه نیستی پس راجبه مشهد حرف نزن.سلطان مصطفی نعمتی