کد خبر : 49755
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 آبان 1394 - 9:36
دسته‌بندی نشده
-

ناظم الشریعه:بازی در برزیل برای ما بار فنی خوبی دارد

ناظم الشریعه:بازی در برزیل برای ما بار فنی خوبی دارد
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران می‌گوید بازی در مسابقات جایزه بزرگ برزیل بار فنی خوبی برای تیمش خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم الشریعه بعد از ورود تیم ملی به برزیل برای حضور در مسابقات جایزه بزرگ اظهار کرد: ما دوشنبه شب (به وقت برزیل) وارد سائوپائولو شدیم و چون به پرواز بعدی نرسیدیم، شب در همین شهر ماندیم. سپس صبح امروز سه شنبه عازم اوبرابا شدیم و از اینجا به اولبرا خواهیم. اگر فرصت شود امروز یک جلسه تمرین خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی فوتسال، تاکید کرد: آمادگی تیم ملی برای ما قبل از شرکت در مسابقات جام ملتهای آسیا اهمیت زیادی دارد. به هر حال ما حداقل سه بازی خوب در مرحله مقدماتی بازی‌های جایزه بزرگ انجام می‌دهیم.

وی افزود: ما در مرحله گروهی با اروگوئه، کلمبیا و آنگولا همگروه هستیم و اگر به مرحله نیمه نهایی هم صعود کنیم، سه بازی خوب دیگر در پیش رو خواهیم داشت. بازی در این مسابقات برای بازیکنان ما بار فنی خوبی دارد.

همچنین سیدرضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال که با تیم ملی به برزیل رفته است، گفت:حضور در مسابقات جایزه بزرگ برای تیم ملی خوب است چون این دیدارها تدارکات خوبی برای حضور در جام ملتهای آسیاست که بهمن ماه در ازبکستان برگزار می‌شود و امیدواریم تیم ملی حضور پرقدرتی در آن دیدارها داشته باشد.

منبع:مهر

 

برای پیوستن به کانال پایگاه خبری فوتسال در تلگرام، اینجاکلیک کنید

https://telegram.me/Fut5al

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.