کد خبر : 49851
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 آبان 1394 - 17:38
دسته‌بندی نشده
-

ناظم‌الشریعه :برای ارتباط با مسئولان برگزاری گرندپریکس مشکل داریم/ آماده بازی با کلمبیا هستیم

ناظم‌الشریعه :برای ارتباط با مسئولان برگزاری گرندپریکس مشکل داریم/ آماده بازی با کلمبیا هستیم
سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: بازیکنان تیم ملی خستگی زیادی دارند و کلمبیا هم تیم قدرتمندی است اما آماده بازی با این تیم هستیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: بازیکنان تیم ملی خستگی زیادی دارند و کلمبیا هم تیم قدرتمندی است اما آماده بازی با این تیم هستیم.

محمد ناظم‌الشریعه در مورد آخرین شرایط تیم ملی فوتسال کشورمان در کشور برزیل و حضور در مسابقات گرندپریکس اظهار داشت: هتلی که ابتدا در آن اقامت کردیم خوب نبود اما بعد از اینکه هتل را عوض کردیم شرایط‌مان بهتر شد.

وی در خصوص اولین بازی تیم ملی در این تورنمنت که صبح فردا با کلمبیا برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: شب گذشته به وقت محلی در سالن اصلی مسابقات تمرینی را انجام دادیم و امروز هم تمرین دیگری را پشت سر خواهیم گذاشت.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: با اینکه بچه‌ها خستگی زیادی دارند و کلمبیا هم تیم قدرتمندی است اما آماده بازی با این تیم هستیم و می‌خواهیم عملکرد مناسبی در بازی با این تیم داشته باشیم. بازی ما با کلمبیا به اندازه‌ای حساس است که قرار شده پخش تلویزیونی داشته باشد.

ناظم‌الشریعه گفت: همه چیز در برزیل خوب است اما چون برزیلی‌ها به زبان انگلیسی مسلط نیستند برای ارتباط با مسئولان برگزاری گرندپریکس مشکل داریم.
منبع:تسنیم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۰

کلمبیا،صانعی پیوندتان مبارک خخخخخخ

مطلع پنجشنبه , ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۰

بیچاره این برزییلیا تو این سالهای برگزاری گراندپریکس چه بدبختی کشیدن واسه ارتباط با تیمهای دیگه آخه نکه انگلیسیشون ضعیفه واقعا خیلی دلم براشون سوخت تو این سالا چی کشیدن

رضا جمعه , ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۹:۲۸

مطلع رو آب بخندی