کد خبر : 49937
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 آبان 1394 - 23:26
-

پخش زنده ایران- آنگولا از تلویزیون اینترنتی پایگاه خبری فوتسال/ ساعت ۲:۴۵ بامداد

پخش زنده ایران- آنگولا از تلویزیون اینترنتی پایگاه خبری فوتسال/ ساعت ۲:۴۵ بامداد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دومین دیدار تیم‌ملی فوتسال ایران در تورنمنت گرندپری امشب برابر آنگولا برگزار خواهد شد که برای اولین بار توسط تلویزیون اینترنتی پایگاه خبری به صورت زنده به نمایش گذاشته خواهد شد. لازم به ذکر است که با توجه به برخی محدودیت‌های موجود بر سر دریافت تصاویر از خارج از

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دومین دیدار تیم‌ملی فوتسال ایران در تورنمنت گرندپری امشب برابر آنگولا برگزار خواهد شد که برای اولین بار توسط تلویزیون اینترنتی پایگاه خبری به صورت زنده به نمایش گذاشته خواهد شد.

لازم به ذکر است که با توجه به برخی محدودیت‌های موجود بر سر دریافت تصاویر از خارج از کشور و نبود سرورهای پخش‌زنده بدون فیلتر، این بازی برای هموطنان خارج از کشور بدون مشکل قابل ملاحظه خواهد بود ضمن اینکه پایگاه خبری فوتسال در تلاش است تا با رایزنی با سرورهای داخلی بتواند زمینه پخش سیگنال‌های اختصاصی خود از سایر بازی‌های تیم‌ملی از برزیل را برای سایر علاقمندان داخل کشور نیز فراهم آورد.

شما از ساعت ۲:۴۵ دقیقه بامداد می توانید از گزینه پخش زنده تلویزیونی(اینجا) موجود در بالای سایت، این بازی را به صورت زنده از برزیل تماشا کنید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.