کد خبر : 49990
تاریخ انتشار : جمعه 15 آبان 1394 - 15:51
دسته‌بندی نشده
-

ناظم‌الشریعه: تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم تا به فینال گرندپریکس برسیم

ناظم‌الشریعه: تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم تا به فینال گرندپریکس برسیم
سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم که ‌به فینال گرندپریکس برسیم اما فعلاً اولویت بازی با اروگوئه است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم‌الشریعه در مورد پیروزی ۷ بر صفر تیم ملی فوتسال کشورمان مقابل آنگولا در چارچوب مسابقات فوتسال جایزه بزرگ برزیل اظهار داشت: مقابل آنگولا بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و توانستیم در همان نیمه اول کار این تیم را تمام کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: در نیمه دوم تلاش کردیم بیشتر تاکتیک‌های خود را که در تمرین انجام می‌دهیم در بازی هم اجرا کنیم، برای مثال تاکتیک پاورپلی که در فوتسال تعیین‌کننده است.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان افزود: سعی کردم که از تمام بازیکنان تیم ملی در این بازی استفاده کنم تا تمام بازیکنان تجربه بازی ملی را به دست بیاورند،‌ ضمن اینکه به بازیکنان اصلی هم استراحت دادم تا آماده بازی‌های آینده شوند.

ناظم‌الشریعه ضمن بیان اینکه از تمام بازیکنان تیم ملی فوتسال رضایت دارد، در پاسخ به این سؤال که آیا شاگردانش می‌توانند به دیدار نهایی گرندپری صعود کنند، گفت: ما تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم که این اتفاق رخ دهد، اما فعلاً اولویت‌مان بازی با اروگوئه و بعد از آن دیدار مرحله نیمه نهایی گرندپریکس است. بعد از این بازی‌ها به فینال هم فکر می‌کنیم.

منبع:تسنیم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.