کد خبر : 50008
تاریخ انتشار : جمعه 15 آبان 1394 - 17:42
-

پخش زنده ایران- اروگوئه از تلویزیون اینترنتی پایگاه خبری فوتسال/ ساعت ۲۱/۳۰ امشب

پخش زنده ایران- اروگوئه از تلویزیون اینترنتی پایگاه خبری فوتسال/ ساعت ۲۱/۳۰ امشب

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سومین دیدار تیم‌ملی فوتسال ایران در تورنمنت گرندپری امشب برابر اروگوئه برگزار خواهد شد که برای اولین بار توسط تلویزیون اینترنتی پایگاه خبری به صورت زنده به نمایش گذاشته خواهد شد. لازم به ذکر است که با توجه به برخی محدودیت‌های موجود بر سر دریافت تصاویر از خارج از کشور

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سومین دیدار تیم‌ملی فوتسال ایران در تورنمنت گرندپری امشب برابر اروگوئه برگزار خواهد شد که برای اولین بار توسط تلویزیون اینترنتی پایگاه خبری به صورت زنده به نمایش گذاشته خواهد شد.

لازم به ذکر است که با توجه به برخی محدودیت‌های موجود بر سر دریافت تصاویر از خارج از کشور و نبود سرورهای پخش‌زنده بدون فیلتر، این بازی برای هموطنان خارج از کشور بدون مشکل قابل ملاحظه خواهد بود ضمن اینکه پایگاه خبری فوتسال در تلاش است تا با رایزنی با سرورهای داخلی بتواند زمینه پخش سیگنال‌های اختصاصی خود از سایر بازی‌های تیم‌ملی از برزیل را برای سایر علاقمندان داخل کشور نیز فراهم آورد.

شما از ساعت۲۱/۳۰ دقیقه امشب می توانید از گزینه پخش زنده تلویزیونی(اینجا) موجود در بالای سایت، این بازی را به صورت زنده از برزیل تماشا کنید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس جمعه , ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۸

آقا سر کار گذاشتی مارو ، برای خارج از کشور چه صیغه ایه!!!؟؟؟

علیرضا جمعه , ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۵

آقایون بازی ایران اروگوئه ۷بر۳ به سود ایران تموم شد.
پخش زندتون پس چی شد?
سایت فلش اسکور این نتیجه رو اعلام کرده.در حالی که شما گفتید بازی ساعت نه نیم شروع می شه ولی فلش سکور قبل ساعت نه نیم بازی رو تمام شده اعلام کرد.

نام ... شنبه , ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۹:۵۶

بازی امروزهم ساعت۳۰و۱۸