کد خبر : 50061
تاریخ انتشار : شنبه 16 آبان 1394 - 9:44
-

بازیکن دبیری: کری میان ما و بازیکنان مس دربی را جذاب می‌کند

بازیکن دبیری: کری میان ما و بازیکنان مس دربی را جذاب می‌کند

صفری بازیکن بومی دبیری تبریز در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: بازی با فردوسی یکی از بازی‌های سخت ما در دور برگشت بود. فردوسی بازی قبلی خود را در دربی مشهد باخته بود و با انگیزه جبران مقابل ما صف‌آرایی کرده بود. ما نیز برای قطع نشدن نوار پیروزی‌هایمان و نزدیک شدن به

صفری بازیکن بومی دبیری تبریز در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: بازی با فردوسی یکی از بازی‌های سخت ما در دور برگشت بود. فردوسی بازی قبلی خود را در دربی مشهد باخته بود و با انگیزه جبران مقابل ما صف‌آرایی کرده بود. ما نیز برای قطع نشدن نوار پیروزی‌هایمان و نزدیک شدن به بالای جدول به مشهد رفتیم که با کمک خداوند و لطف امام رضا (ع) دست پر به خانه برگشتیم.

وی در مورد دربی تبریز نیز گفت: بازی دو تیم همشهری همیشه جذابیت‌های خاص خود را دارد. کری دوستانه‌ای که بین بازیکنان دو تیم وجود دارد باعث افزایش هیجان این بازی می‌شود. با توجه به موقعیت جدولی دو تیم در این شرایط مساوی به ضرر هر دو تیم تبریزی می‌باشد و فقط برد و ۳ امتیاز بازی به درد تیم‌ها می‌خورد.

احمدی صفری تاکید کرد: بعد از دبیری که توانست عنوان قهرمانی لیگ‌برتر فوتسال را به تبریز بیاورد امیدوارم امسال نیز یکی از دو تیم تبریزی صاحب این عنوان شود. امیدوارم هفته بعد نیز یک بازی خوب و بدون حاشیه از سوی هر دو تیم را شاهد باشیم. مطمئنا با تدابیر کادرفنی و انگیزه‌ای که بازیکنان برای این بازی دارند برای کسب هر سه امتیاز بازی راهی زمین خواهیم شد تا با ادامه دادن به روند پیروزهای خود، بیش از پیش خود را به صدر جدول نزدیکتر کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جا دارد از بدنساز تیم‌مان نیز تشکر کنم که با وجود اضافه شدن دیر هنگام من به تیم با برنامه‌ریزی مناسب توانست شرایط بدنی‌ام را به سایر بازیکنان برساند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸

اخه تو ١دقیقه ام بازی میکنی که مصاحبه میکنی

بهمن یکشنبه , ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۹:۵۳

پسر یا دختر خوب نمیدونم کدوم هستی تو میدونی فوتسال چند نیمه هست داری در مورد بازیکن نظر میدی احمد صفری یکی از بهترین خرید های امسال دبیری بود بذار کارشناسان و کادر فنی نظر بدن

نام ... یکشنبه , ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰:۵۰

به تو چه اخه